مدیر طرح ساماندهی ناژوان خبر داد:

ضدعفونی مراکز گردشگری ناژوان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا...

تاریخ انتشار: 23 فوریه 2020 - خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام ورودی مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه های تفریحی، سرویس های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان ضدعفونی شده و این اقدام به صورت مداوم ادامه دارد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید رسول هاشمیان با اشاره به لزوم جدی گرفتن مسائل بهداشت فردی در همه محیط ها اظهار کرد: ناژوان نیز که به دلیل موقعیت گردشگری و تفریحی خود همواره مورد توجه عموم مردم بوده و هست، برای مقابله با انتقال ویروس کرونا آمادگی کامل دارد.
وی گفت: سرویس های بهداشتی در سطح مجموعه ناژوان نیز به صورت مداوم هر روز با مواد مخصوص در حال ضدعفونی شدن است.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: بنا به دستورالعمل شهرداری اصفهان تمامی مکان هایی که در مجموعه ناژوان وجود دارد را زیر نظر گرفته ایم و در حال ایمن سازی و ضدعفونی آنها هستیم.
وی ادامه داد: دستورالعمل های بهداشتی ویژه ورودی مراکز گردشگری و مراکز تفریحی آماده و ابلاغ شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
هاشمیان با اشاره به وجود حیوانات و پرنده های زنده در این مراکز گفت: همانند اقدامات موثر انجام شده در ماه های گذشته که باعث شد موج آنفلوآنزا را پشت سر بگذاریم، این بار نیز با جدیت به مقابله با انتشار این ویروس خواهیم پرداخت.

چاپ چاپ