اقدامات پیشگیرانه شهرداری منطقه ۱۵ در مقابله با ویروس کرونا
تاریخ انتشار: 24 فوریه 2020 - اخبار, اخبار شهرداری ها

اقدامات پیشگیرانه شهرداری منطقه ۱۵ در مقابله با ویروس کرونا...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون توسعه منابع انسانی منطقه از انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مرتضی اصغری گفت: از نخستین روز خبر شیوع این بیماری ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا در منطقه تشکیل شد تا تدابیر بیشتری را براساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری همواره ارزان ترین و راحت ترین اقدام در مقابل بیماری ها است افزود: در این راستا این معاونت با همکاری ادارات روابط عمومی، hse ، آموزش، سلامت و خدمات نسبت به اطلاع رسانی مکرر آموزشی با موضوعات پیشگیری ، ارسال دستورالعمل ها و نیز راه های شناخت علائم و مقابله با ویروس کرونا از طریق اتوماسیون و برگزاری کلاس های آموزشی پیشگیری از این بیماری ویژه کارکنان واحد خدمات اقدام کرده است.

اصغری گفت: همچنین استفاده از سیستم ثبت چهره به جای سیستم انگشت زنی برای ثبت کارت در زمان ورود و خروج کارکنان از روز شنبه الزامی شده است و نیز گندزایی محیط اداری در دفعات متعدد توسط واحد خدمات انجام می شود.

وی ادامه داد: برابر بخشنامه های ارسالی مرکز نیز از برپایی جلسات غیرضروری، ترددهای اضافی بین ادارات و نیز برگزاری همایش ها و جشنواره ها جلوگیری می شود تا دوره پرخطر این بیماری را پشت سر بگذاریم.

چاپ چاپ