معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:

معابر اصفهان پیش از وقوع بارش لایروبی شد

تاریخ انتشار: 25 فوریه 2020 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در سطح شهر، معابر اصفهان پیش از وقوع بارش باران لایروبی شده است.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین امیری اظهار کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی احتمال بروز بارش باران در شهر اصفهان وجود دارد و در همین راستا شهرداری اصفهان دستورالعمل هایی را برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: آمادگی در سطح مناطق ۱۵ گانه و نیز نیروهای خدماتی و عملیاتی که در حوزه های اجرایی فعالیت می کنند، مورد بررسی قرار گرفته است و اقدامات لازم پیشگیرانه در سطح معابر و نقاط مختلف شهر در حال انجام است.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین مردم هم می توانند در صورت مشاهده آبگرفتگی یا مشکلاتی از این نوع با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند تا مشکلات آنها از سوی نیروهای خدمات شهری برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه کنترل آب های سطحی و روان آب ها در بارش های این چنینی یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از بروز آبگرفتگی در سطح معابر شهر است که این اقدام هم اجرایی می شود، اظهار کرد: در روزهای اخیر هم نسبت به لایروبی معابر اقدام کردیم.
شناسایی و اعلام نقاط خطرآفرین به مناطق ۱۵ گانه و معاونت عمران
حامد سحاریان نیز با اشاره به آماده باش در مجموعه سامانه ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان (۱۳۷) برای پاسخ گویی به درخواست شهروندان برای بارش های سیلابی اصفهان در روزهای آینده که طبق اعلام سازمان هواشناسی احتمال آن هشدار داده شده است، اظهار کرد: بر همین اساس هماهنگی و آماده سازی مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: نیروهای ۱۳۷ شهرداری اصفهان هم با افزایش شیفت در خدمت شهروندان برای جواب دادن به سوالات و دریافت مشکلات احتمالی آنها هستند. تعدادی از نیروهای ۱۳۷ هم از زمان وقوع بارش ها تا عادی شدن وضعیت در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز در محل کار حضور پیدا کنند.
وی تصریح کرد: مکان هایی که احتمال آبگرفتگی در آنها بیشتر است، شناسایی و برای مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان و معاونت عمران شهری شهرداری ارسال شده که تاکنون بسیاری از این نقاط رفع خطر شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پیش بینی ها برای وقوع بارش از عصر دیروز اعلام شده است، همزمان نیروهای ۱۳۷ هم به صورت ویژه کار خود را انجام خواهند داد و کار تا زمان رفع این شرایط ادامه دارد.

چاپ چاپ