دیدار شهردار منطقه ۷ با رئیس مرکز بهداشت شمال تهران

دیدار شهردار منطقه ۷ با رئیس مرکز بهداشت شمال تهران

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۷ با رئیس مرکز بهداشت شمال تهران در خصوص تعامل هرچه بیشتر در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در جریان این نشست رئیس مرکز بهداشت شمال تهران در خصوص حضور و کمک کارشناسان این مرکز برای آگاه سازی و اطلاع رسانی به شهروندان در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اعلام آمادگی کرد.

در حاشیه این دیدار سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷ به تشریح اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت: علاوه بر اطلاع رسانی، آموزش و تجهیز کلیه کارکنان در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا نظافت و ضدعفونی کلیه فضاهای عمومی از سوی نیروهای خدماتی مجهز به ماسک و دستکش به طور مستمر انجام می شود، همچنین برای رفاه شهروندان مایع ضدعفونی کننده دست در ورودی ساختمان ستادی منطقه قرار داده شده است.

شهردار منطقه ۷ در خصوص نظافت و ضدعفونی معابر عمومی، یادآور شد: شستشو، نظافت و ضدعفونی سرویس های بهداشتی در بوستان ها و معابر عمومی، هندریل های پله های پل های مکانیزه ، پایانه ها و ایستگاه های اتوبوس و تاکسی ، وسایل بازی و تجهیزات ورزشی، مبلمان شهری سطح منطقه و کلیه اماکن اسکان کارگری از دیگر فعالیت هایی است که در دستور کار منطقه ۷ قرار گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: ما در منطقه با استفاده از تمام پتانسیل های موجود در تلاشیم تا بتوانیم برای گذر از این روزهای سخت همراه شهروندان باشیم و امیدوارم که در این مسیر موفق باشیم اما به یاد داشته باشیم رعایت بهداشت شخصی اصولی ترین و مهمترین رکن پیشگیری از شیوع این ویروس خواهد بود.

چاپ چاپ