تاریخ انتشار: 28 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

به منظور حفظ جان شهروندان روی داد؛راه اندازی پل عابرپیاده در ۷۵ متری میامی...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با اجرای ۷۵متری میامی و با توجه به حجم بالای ترافیک و عبور ماشین های سنگین و تراکم زیاد بافت مسکونی در حاشیه آن شاهد سوانح جاده ای بسیاری در این محور بودیم.وجود مدارس متعدد و ایستگاه اتوبوس در دو طرف این جاده نیز مزید بر علت بوده و هر روز تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان و سایر شهروندان مجبور به عبور از عرض بزرگراه بودند.با وجود انجام اقدامات مقطعی مانند اجرای سرعتکاه و نصب تابلوهای هشدار دهنده و تاثیر قابل ملاحظه این فعالیت ها بر کاهش تصادفات،اما همچنان ضرورت یک اقدام جدی تر در این زمینه احساس می شد.

به همین منظور شهرداری منطقه ۵ با همکاری سازمان ترافیک اقدام به نصب پل عابر پیاده در بزرگراه ۷۵ متری میامی کرد.

هدایتی شهردار منطقه ۵ با اعلام خبر فوق اظهار داشت:پس از بررسی کارشناسان حمل و نقل و ترافیک جانمایی مناسب این پل عابر پیاده در بین میامی ۳و۵ تعیین و در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات انتقال و نصب آن آغاز گردید، به نحویکه در طی مدت ۳ ماه این پل راه اندازی شد.

وی با اشاره به تاخیر بوجود آمده در راه اندازی این پل اظهار داشت:گرچه شهرداری با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۰۰۰ میلیون ریال اقدام به ساخت این پل کرد،اما وجود شبکه برق در محل،مانع راه اندازی سریع این پل گردید.

هدایتی ادامه داد:به منظور جابجایی تاسیسات شرکت برق نیز نزدیک به ۱۰۰ میلیون ریال هزینه صرف شد تا موانع موجود بر سر کار،به طور کامل رفع شود.

وی در پایان گفت:اعتبار لازم جهت اجرای پل عابر پیاده در بزرگراه ۷۵ متری میامی در بودجه های مصوب شهرداری و سازمان ترافیک نبوده است.اما از آن جا که حفظ جان شهروندان از بالاترین اولویت در برنامه کاری شهرداری برخوردار است به هر نحو ممکن اعتبار لازم تامین گردید تا این پل راه اندازی شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.