عملیات اجرایی پروژه مشارکتی ثنا با زیربنا ۸۰۲۵ هزار مترمربع ادامه دارد
معاون فنی و عمرانی شهرداری اراک خبر داد:

عملیات اجرایی پروژه مشارکتی ثنا با زیربنا ۸۰۲۵ هزار مترمربع ادامه دارد...

تاریخ انتشار: 28 جولای 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهرداری اراک از ابتدای امسال تاکنون به منظور ارایه خدمات بی منت به ساکنان این شهر تلاش های شبانه روزی و گسترده ای را شروع کرده است که شهروندان شریف اراکی به عینه شاهد آنها هستند.
حجت اله مرادی معاون فنی و عمرانی شهرداری اراک با اشاره به اینکه پارکینگ طبقاتی ثنا میدان شورا یکی دیگر از پروژه های عمرانی در دست اجرا می باشد،گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی طبقه سوم از پروژه مشارکتی ثنا در حال انجام است.
وی افزود: این پروژه با زیربنای ۸۰۲۵ مترمربع در ۸ طبقه واقع در میدان شورا یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی است که در ۵ طبقه تجاری و ۳ طبقه پارکینگ احداث می گردد.
مرادی خاطرنشان ساخت: از آنجا که پروژه ثنا جهت بهره برداری بهتر جنب پروژه مشارکتی خاتم است، بخشی از دو پروژه به یکدیگر متصل خواهد شد.
وی کاهش آلودگی هوا، کاهش تعداد پارک ماشین ها در حاشیه خیابان‌های امام خمینی، قائم‌مقام و میدان شورا، تسریع در رفت و آمد وسایل نقلیه و کاهش ترافیک را از مزایای ساخت این پارکینگ اعلام کرد.
مرادی در پایان گفت: ترافیک از عمده‌ترین مشکلات شهروندان اراکی است که با ساخت پارکینگ طبقاتی ثنا با ظرفیت ۴۰۲ خودرو امیدواریم بتوانیم کمک شایانی در بحث روان‌سازی ترافیک منطقه و کاهش آلودگی هوا داشته باشیم.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.