رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان:

توزیع مخازن جمع آوری زباله های بهداشتی در ۳۰ نقطه اصفهان...

تاریخ انتشار: 19 مارس 2020 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نصب جعبه های ایمنی پسماند در اماکن پرتردد، اطراف بیمارستان ها و پیاده روهای مناطق شهری

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: به منظور حفظ بهداشت عمومی و نظافت، مخازن جمع آوری زباله های بهداشتی پرکاربرد این روزها مانند دستمال کاغذی، ماسک و دستکش، برای خودروها در ۳۰ نقطه شهر اصفهان توزیع می شود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، غلامرضا ساکتی با اشاره به اینکه گشت های کنترل و نظارت شهرداری اصفهان در همه مناطق برای جلوگیری از حضور مسافران در پارک ها و بوستان های شهر در ایام نوروز فعال خواهد بود، اظهار کرد: هرچند چادر زدن و خوابیدن در پارک ها و بوستان های اصفهان ممنوع است اما با توجه به شیوع کرونا این نظارت ها در شهر تشدید می شود.
وی ادامه داد: توزیع مخازن جمع آوری زباله ویژه خودروها در ۳۰ نقطه شهر اصفهان آغاز می شود تا مردم زباله هایی مانند دستکش، ماسک و دستمال کاغذی را در این مخازن ریخته و از رها کردن آن در سطح شهر خودداری کنند.
تعطیلی کانکس های جمع آوری بازیافت در سطح شهر به دلیل شرایط کرونا
رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین برای افزایش سطح ایمنی و بهداشت عمومی در روزهای آینده تعدادی جعبه های ایمنی پسماند از سوی مناطق ۱۵ گانه در مکان های پرتردد و پیاده روها نصب می شود. البته نصب این مخازن در اطراف بیمارستان ها در روزهای قبل انجام شده است.
وی همچنین از تعطیلی کانکس های جمع آوری بازیافت در سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا این تصمیم گرفته شده است.
ساکتی بیان کرد: با وجود بیماری کرونا، اقدامات زیباسازی در فضای شهر اصفهان صورت گرفته و سفره های هفت سین هم در همه مناطق برپا شده است تا روحیه شهروندانی که بنا به ضرورت خاص از منزل خارج می شوند شاداب شود.

چاپ چاپ