مشارکت بالای خیرین منطقه ۱۵ در اقدام برای مقابله با ویروس کرونا
تاریخ انتشار: 25 مارس 2020 - اخبار, اخبار شهرداری ها

مشارکت بالای خیرین منطقه ۱۵ در اقدام برای مقابله با ویروس کرونا...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

محمدی شهردار منطقه ۱۵ درتشریح مهمترین اقدامات این منطقه در مقابله با ویروس کرونا از خیرینی که در این روزهای سخت به شهروندان خدمت رسانی می کنند، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی با اعلام اینکه گروه های مردمی در پی تشکیل جلسات شورای اداری جنوب شرق تهران در مقابله با کرونا در این منطقه شکل گرفتند، گفت: بسیج، روحانیون و شورایاران محله ها در گروه های مختلف برای ضدعفونی معابر، آپارتمانهای مسکونی ، مغازه ها، فروشگاهها و بوستانهای منطقه با بهره گیری از ۵۵۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده تاکنون اقدام کرده اند.

وی در ادامه افزود: همچنین با اختصاص فضای تولیدی از سوی شهرداری منطقه؛ آنها نسبت به تهیه پارچه و دوخت ۴۵۰۰۰ عدد ماسک اقدام کرده و آنها را در بیمارستانها یا بین شهروندان کم برخوردار توزیع کردند.

شهردار منطقه یادآور شد: تهیه و توزیع ۱۴۰۰جفت دستکش لاتکس توسط خیرین و مسئولین خانه سلامت و کانون جوانان و توزیع بین شهروندان کم برخوردار و نیز تهیه و توزیع ۲۰۰ عدد شیلد پرستاری توسط خیرین و اهدا به بیمارستانها از دیگر اقدامات آنها بوده است.

محمدی ادامه داد: اعضای کانون جوانان و بسیج محله نیز به منظور کمک به شهروندان خاص؛ خریدهای ۱۱۰ خانواده سالمند، معلول و یا افراد دارای بیماری دیابت و … را انجام دادند‌ تا این افراد از منزل خارج نشده و در معرض بیماری قرار نگیرند.

وی با قدردانی از حضور گروه های مردمی، از شهروندان خواست تا با رعایت قرنطینه و حضور کمتر در مکان های عمومی، مدیریت شهری و گروه های مردمی را در مقابله با بحران کرونا یاری کنند.

چاپ چاپ