تاریخ انتشار: 29 مارس 2020 - اخبار

مردم عدم حضور در بوستان‌ها و پارک‌ها را جدی بگیرند

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به عزم ملی و استان در تعطیلی اماکن عمومی، اظهار داشت: این تصمیم تنها به منظور جلوگیری از تجمعات و کاهش شیوع بیماری کرونا بوده و باید مردم این شرایط را درک کرده و همکاری کنند.
به گزارش شهرنیوز، سیدمحسن میرهادی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم، با اشاره به عزم ملی و استان در تعطیلی اماکن عمومی، اظهار داشت: این تصمیم تنها به منظور جلوگیری از تجمعات و کاهش شیوع بیماری کرونا بوده و باید مردم این شرایط را درک کرده و همکاری کنند.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه تعطیلات چهار روزه ۱۲ تا ۱۵ فروردین و روز طبیعت باید کنترل‌ها برای کاهش حجم حضور مردم افزایش یابد، ابراز کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی وضعیت هوا در این روزها مناسب بوده ولی این دلیلی برای بیرون آمدن از خانه نیست.
میرهادی خاطرنشان کرد: بسیاری از همشهریان قوانین این محدودیت‌ها را رعایت کرده ولی متأسفانه عده‌ای هم بوده که اصلاً برای آنان این موارد مهم نبوده و پایبند به هیچ محدودیتی نیستند.
وی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی فراگیر برای تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها و جلوگیری از تردد به آن‌ها، یادآور شد: با توجه به محدودیت‌هایی که در بخش‌های استان صورت می‌گیرد بار حجم حضور در این روزها به دوش شهر است که باید تدابیر لازم برای آن اندیشیده شود.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم یکی از اقدامات در زمینه وجود محدودیت برای بوستان‌ها و پارک‌ها ارسال انبوه پیامک به مردم دانست و افزود: بوستان‌هایی که امکان محدودیت کامل نداشته ضدعفونی آن‌ها در روزها انجام می‌شود.

چاپ چاپ