- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

رونمایی از نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از رونمایی از نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، ابراهیم معتمدی گفت:نسخه به روز شده درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به آدرس isfahan.ir با گرافیک جذاب و زیبا با توجه به بازخوردها و نظرات گرفته شده از سوی کاربران این درگاه در خصوص نیازمندیها و موضوعات کاربردی و پرمخاطب در آستانه فرا رسیدن عید فطر رونمایی شد.
وی افزود:نسخه جدید درگاه الکترونیکی با هدف تسهیل در دسترسی سریع به اطلاعات و خدمات به روز شده و در پنج گروه موضوعی تهیه و بارگزاری گردید.
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اطلاعات روزانه و هفتگی در این سایت شامل اطلاع رسانی برنامه های سیمای شهر و صدای شهر، آخرین مناقصه ها، مزایده ها و اخبار ویژه و اوقات شرعی و آب و هوا می باشد افزود:خدمات الکترونیکی کاربردی بر اساس نوع مخاطب در سه گروه شهروندان، گردشگران و پیمانکاران می باشد که به مخاطبان ارائه می گردد.
وی در رابطه با سطح خدمات ارائه شده تاکید کرد:در این درگاه خدمات شهرسازی(۱۵ خدمت)، دوربین ها و مسیریابی ترافیکی (۴خدمت)،خدمات پیامکی ، نقشه شهر، رزرو بلیت شهر رویاها، سامانه آدرس و وجه تسمیه اماکن، اطلاعات پایه و سرویس های عمومی درباره شهرداری، راه های ارتباطی و … ارائه می گردد.
معتمدی گفت:لینک های سریع نسخه اندروید،نسخه موبایل، نسخه خبرگزاری ایمنا و روزنامه اصفهان زیبا پنج گروه موضوعی نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان است.
وی تاکید کرد:خدمات درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان هر سال افزایش یافته است که این نشانگر توجه ویژه مدیریت شهرداری به تحقق شهرداری الکترونیک و ارتباط شهروندان با شهرداری در راحت ترین شیوه و کوتاهترین بازه زمانی است. گفتنی است درگاه الکترونیک شهرداری بستری مناسب جهت مسافرین نوروزی جهت اطلاع یابی آنان از شهر اصفهان، نقاط و مکان های دیدنی و گردشگری، و خدمات قابل ارائه به آنان می باشد .