سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برگزار می‌کند؛ چالش‌های ورزشی در فضای مجازی
تاریخ انتشار: 26 آوریل 2020 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برگزار می‌کند؛ چالش‌های ورزشی در فضای مجازی...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برگزار می‌کند؛
چالش‌های ورزشی در فضای مجازی

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از برگزاری مسابقات ورزشیِ مجازی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش کرمان‌آنلاین، محمد جهانشاهی به برگزاری ویدیوکنفرانس کمیته ورزش و تفریحات سالم کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع کلان‌شهرهای کشور و تبادل نظر سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کلان‌شهرها در این زمینه اشاره کرد و با بیان این‌که کمیته ورزش و تفریحات سالم کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع کلان‌شهرهای کشور، هرساله در سطح کلان‌شهرها مسابقات ورزشی مختلف برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این مسابقات به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
وی افزود: این مسابقات در دو رشتۀ «شطرنج» و «لیوان‌چینی» در چهار رده سنی برگزار خواهد شد که در هر رشته به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار، زمان ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات را از ۱۳ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و گفت: پس از ثبت‌نام، مسابقات در فضای مجازی و از طریق ارسال ویدیو و رقابت آنلاین برگزار خواهد شد.
جهانشاهی همچنین گفت: برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان، در سه بخش ورزشی، دینی و سرگرمی، به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد که در بخش ورزشی با کمک انجمن‌ها و هیأت‌های ورزشی کرمان، هر هفته چالش‌های ورزشی مفرح همراه با جایزه در دستور کار قرار دارد.

چاپ چاپ