برگزاری ۶۰ هزار نفر ساعت آموزش ترافیکی برای شهروندان منطقه ۱۵
به همت بوستان ترافیک منطقه15 در سال 98 انجام شد؛

برگزاری ۶۰ هزار نفر ساعت آموزش ترافیکی برای شهروندان منطقه ۱۵...

تاریخ انتشار: 11 می 2020 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

فرصت آموزش دوره های آموزش ترافیکی در سال ۹۸ برای ۶۰ هزار و ۲۴۰ نفر ساعت از شهروندان منطقه ۱۵ به همت بوستان ترافیک فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با بیان مطلب فوق افزود: این خدمات طی ۱۱ ماه نخست سال گذشته و پیش از شیوع ویروس کرونا از طریق آموزش چهره به چهره، حضور شهروندان در بوستان ترافیک، اجرای نمایش عروسکی و تئاتر و برپایی غرفه با محورت ترافیک به منظور ارتقای فرهنگ ترافیکی و نهادینه کردن قوانین صحیح رانندگی انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و نهادینه کردن رفتارهای ترافیکی از سنین پایین درکاهش تخلفات ترافیکی در بزرگسالی افزود: دانش آموزان و نونهال مهدهای کودک از طریق اجرای نمایش عروسکی، آموزش چهره به چهره و حضور در بوستان با مباحث ترافیکی آشنا شدند.

لواف زاده اضافه کرد: در این راستا ۵۱ هزار و ۸۰۵ نفر ساعت آموزش غیرمتمرکز ترافیک در مدارس، سرای محلات و مساجد و نیز ۲ هزار و ۵۷۹ نفر ساعت آموزش متمرکز در بوستان ترافیک به گروه های مختلف شهروندان ارائه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان با تاکید بر اهمیت موضوع آموزش شهروندان و افزایش ایمنی آنها در هنگام عبور و مرور در معابر ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۹ با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده اقدامات اجرایی بیشتری با دیدگاه آموزش و افزایش اطلاعات شهروندان منطقه از طریق بوستان ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شاهد باشیم.

شایان ذکر است پارک ترافیک منطقه ۱۵ در ناحیه سه به آدرس خیابان شهید ابراهیمی، خیابان شهید اسماعیلی واقع است.

چاپ چاپ