ادای احترام شهرداری اصفهان در روز جهانی پرستار
تاریخ انتشار: 12 می 2020 - اختصاصی, خواندني هاي برگزيده‌

ادای احترام شهرداری اصفهان در روز جهانی پرستار

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

ادای احترام شهرداری اصفهان در روز جهانی پرستار
یادمان احترام شهرداری اصفهان به جامعه پرستاران و پزشکان؛ اثری از استاد احمد مطیع

پرستار، اثر هنری آبرنگ استاد احمد مطیع است که به پاس تقدیر از ایثارگری های پرستاران عزیز در این روزها به درخواست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خلق شده و امروز هم زمان با روز جهانی پرستار توسط شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رونمایی شد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، این اثر یادمان احترام شهرداری اصفهان به جامعه پرستاران و پزشکان و همه کادر درمان است که توسط استاد احمد مطیع و با تکنیک آبرنگ، نقاشی شده است.
تصویر این اثر در فضای تبلیغات محیطی شهر اصفهان برای تقدیر از پرستاران تلاشگر در حفظ سلامتی مردم اکران می شود و نسخه هایی از این تصاویر نیز به بیمارستان های درگیر در مداوای بیماران کرونا در اصفهان اهدا شد. نسخه اصلی اثر نیز به پاس قدردانی از تلاش های پرستاران شریف در دفتر شهردار اصفهان نصب شده و در آینده نزدیک در زمان سفر وزیر محترم بهداشت به اصفهان به وی تقدیم خواهد شد.
ماسک های تولیدشده از صنایع دستی اصفهان در راه شهرهای خواهرخوانده
مرتضی رشیدی، معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان در این باره گفت: قاب هایی نیز از این یادمان شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی پرستار، تهیه شده است که به همراه ماسک های تولید شده به دست هنرمندان خلاق صنایع دستی شهر اصفهان به بیمارستان های شهر اصفهان، ارسال و تقدیم خواهد شد. بر این ماسک ها نماد قوس آذر، نماد اصفهان ثبت شده و برگرفته از هنر قلمکاری اصفهان است. همچنین این آثار در قالب بسته‌های فرهنگی به شهرهای خواهر خوانده اصفهان که درگیر این بیماری هستند نیز ارسال خواهد شد تا علاوه بر معرفی بهتر اصفهان، پیام فرهنگی و همدلی به این شهرها ارسال شده باشد.

چاپ چاپ