تاریخ انتشار: 21 می 2020 - اخبار شهرداری ها

اقامه باشکوه نماز عید سعید فطر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در منطقه ۱۵...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نماز پرشکوه عید سعید فطر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مساجدشاخص، امامزاده ها و گلزار شهدای گمنام منطقه ۱۵ برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان افزود: نماز باشکوه عید سعید فطر امسال براساس شیوه نامه های ستاد مرکزی مقابله با شیوع ویروس کرونا با انجام تمهیدات بهداشتی در راستای رفاه و سلامت شهروندان با حفظ فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز مساجد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه عید فطر، عید دریافت پاداش و حسنات یک ماه بندگی حق تعالی برای مسلمین است، افزود: با همکاری هیئت امنای مساجد و نواحی اقداماتی شامل ضدعفونی و شست وشوی فضای و محل اقامه نماز و توزیع اقلام بهداشتی پیش از مراسم انجام می شود.

محمدی اضافه کرد: مساجد نبوی، علی بن الحسین(ع) و مهدیه در ناحیه یک، القرآن و المهدی در ناحیه دو، امام حسن(ع)در ناحیه سه، امام حسن مجتبی(ع) و قائم در ناحیه چهار، جامع افسریه، صادقیه و بعثت در ناحیه پنج، جامع مسعودیه و حضرت ابوالفضل در ناحیه شش و مقبره الشهدای در ناحیه هشت میزبان نمازگزاران خواهد بود.

به گفته وی، نماز عید سعید فطر همچنین در آستان مقدس امامزاده اهل ابن علی (ع) و امامزاده سیده ملک خاتون (س) برپا می شود.

شهردار منطقه گفت: برپایی ایستگاه صلواتی پذیرایی و توزیع اقلام بهداشتی، تهیه و پخش کلیپ به مناسبت این عید فرخنده در فضای مجازی و توزیع سبد کالا به خانواده های نیازمندان به همت خیرین از دیگر برنامه های این روز است.

شایان ذکر است؛ هویت بخشی سیمای بصری معابر منطقه و اماکن عمومی عید سعید فطر با نصب بنر و آویزهای زینتی انجام شده است.

چاپ چاپ