- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

برگزاری دومین مرحله ۵sدر منطقه سه شهرداری مشهد

اجرای نظام آراستگی، بهسازی فرآیند های سازمان و ترویج انضباط کاری هدف نهایی مدیریت شهری در تعالی سازمانی است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده با بیان این مطلب افزود: با توجه به تدوین آئین نامه نظام آراستگی و نیز لزوم تقویت انضباط و تدوین برنامه ریزی و مدیریت کیفیت در ادارات و محیط های کاری در جهت پاسخگویی مطلوب و مناسب به ارباب رجوع، دومین مرحله نظام آراستگی محیط کار در منطقه سه شهرداری مشهد برگزار گردید.
وی در ادامه گفت: این مهم با توجه به برگزاری کارگروه و جلسات آموزشی و توجیهی در سطح منطقه مد نظر قرار گرفته است.
وی همچنین یادآور شد که مکان های منظم، پاکیزه و آراسته می توانند برای پرسنل ادارات، شادی و لذت را در حین انجام کار به ارمغان آورد و باعث رضایتمندی ارباب رجوع نیز باشد.
یوسف زاده تصریح کرد: محیط های کاری منظم روحیه نشاط، ایمنی و کیفیت را برای کارمندان به همراه دارد، محیط های آراسته در شکل دادن فرهنگ پاکیزگی و آراستگی در کارکنان می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد.
وی با اشاره به مطلب فوق می افزاید: در راستای اجرایی کردن، استمرا و استقرار نظام آراستگی محیط کار در منطقه سه، کار گروه ویژه ای با حضور و همکاری پرسنل این منطقه در جهت بهسازی، نظم و ترتیب، نظافت، استاندارد سازی و ترویج انضباط کاری تشکیل و اقدامات لازم در خصوص این مهم، در نواحی چهار گانه اجرایی گردید که خوشبختانه با تلاش و مساعدت همکاران در این راستا به وضعیتی مطلوب در منطقه رسیده ایم.