تاریخ انتشار: 23 می 2020 - اخبار

کلیپ های حرکت درمانی؛عیدانه منطقه ۱۵ به شهروندان

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با عید سعید فطر انجام می شود؛

کلیپ های حرکت درمانی ویژه سالمندان و شهروندان همزمان با عید سعید فطر به همت اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۵ در دسترس همگان قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: اداره ورزش بانوان منطقه طی یک اقدام خلاقانه و با هدف مبارزه با فقر حرکتی و کمک به بهبود و تقویت دامنه حرکتی شهروندان به خصوص سالمندان؛ برای نخستین بار در شهرداری تهران کلیپ های ورزش درمانی تهیه کرده است.

به گفته وی در مرحله اول این برنامه در قالب ۱۳ کلیپ ۴ تا۵ دقیقه ای به صورت مشارکتی توسط آزاده توفیق قهرمان دو و میدانی، تیراندازی و استاد دانشگاه که سابقه ۱۵ سال کار با سالمندان را دارد، آماده شده است.

وی اضافه کرد: این کلیپ ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی محله ها و همچنین در لینکی به آدرس https://www.dropbox.com/sh/ae6movtk5v26mve/AADt2Rg2eXSEf6TLtoyUbAmJa?dl=0 آماده بهره برداری است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه خاطرنشان کرد: فاز دوم این طرح بعد از ماه مبارک رمضان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. همایش عملی نیز پس از مهار ویروس کرونا و به محض فراهم شدن شرایط لازم برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین به مناسبت عید سعید فطر جوایز شرکت کنندگان در مسابقات مجازی این اداره که طی دو ماه گذشته برگزار شده است؛ به نشانی آنان ارسال می‌شود.

شایان ذکر است؛ بیش از ۱۰ نوع مسابقه در این ایام برگزار و تعداد ۵۰ نفر حائز دریافت جایزه شده اند که طی هفته آتی جوایز آنان ارسال خواهد شد.

چاپ چاپ