تاریخ انتشار: 27 می 2020 - اخبار

ضدعفونی و پاکسازی پایانه ها و ایستگاه های اتوبوس منطقه۲۱ در پی شیوع کرونا...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه۲۱ از ضدعفونی و پاکسازی پایانه ها و ایستگاه های اتوبوس منطقه۲۱ در پی شیوع کرونا و اطمینان بخشی به شهروندان درخصوص استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی ورودی غربی پایتخت با خیالی آسوده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رحمانی شهردار ورودی غربی پایتخت با اشاره به این نکته که ناوگان حمل ونقل عمومی این منطقه براساس پروتکل های بهداشتی به صورت مرتب و پس از هر سرویس ضد عفونی می شوند؛ گفت: در تلاشیم تا تمامی دستورالعمل‌ھای بهداشتی مصوب دستگاه های مسئول در امر سلامت را به اتوبوسرانی منطقه۲۱ ابلاغ کرده تا با وحدت رویه، زمینه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در پایانه های و ایستگاه های اتوبوس با اعمال نظارت های لازم در این زمینه فراهم شود.
وی درخصوص نحوه ضدعفونی کردن اتوبوس های ناوگان شرکت واحد در منطقه۲۱ افزود: گندزدایی اتوبوس ها از طریق ضدعفونی میله ها، صندلی ها، شیشه ها، دستگاه های کارت خوان و سایر قسمت هایی که مسافران بیشترین تماس را با آنها دارند انجام می شود.
رحمانی در ادامه یادآور شد: اصولا حمل ونقل عمومی از جمله ناوگان اتوبوسرانی “تقاضا-محور” است؛ به این معنا که میزان سرویس دهی ناوگان براساس تقاضای موجود و متناسب با تعداد مسافران تعیین و اعمال می شود.
شهردار منطقه۲۱ در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان این اطمینان را می دهیم که ناوگان حمل ونقل عمومی منطقه۲۱ به ویژه ناوگان اتوبوسرانی، به شکل اصولی و مستمر ضدعفونی می‌شود تا شهروندان بتوانند با آرامش خاطر از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.

چاپ چاپ