سید خلف موسوی، شهردار اهواز: اهواز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است
تاریخ انتشار: 04 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی

سید خلف موسوی، شهردار اهواز: اهواز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سید خلف موسوی، شهردار اهواز: اهواز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است/ تعریض پل سوم به سرعت در حال انجام است
سعی ما بر این است که مشکلی در این زمینه نباشد و اگر ناگزیر توقف و محدودیتی بوده در ساعت کم تردد و برای جلوگیری از خطرات احتمالی برای شهروندان است .شهرداری اهواز هم اکنون به طور همزمان چندین پروژه بزرگ را علاوه بر وظایف همیشگی خود در دستور کار دارد که به سرعت در حال اجرا هستند. اجرای زیر گذر شریعتی، روگذر جواد الائمه، ادامه زیرگذر خلیج فارس و … در دست اجرا هستند

به گزارش سایت شهرداری، شهردار اهواز بامداد امروز با حضور در عملیات نصب عرشه پل سوم از نزدیک در جریان هرچه بیشتر نحوه اجرای کار این پروژه قرار گرفت. موسوی هدف از اجرای این پل را سهولت در امر عبور و مرور،کاهش ترافیک شهری از غرب به شرق و بالعکس، صرفه جویی در زمان و در سوخت عنوان کرد و افزود: عملیات تیرگذاری و تعریض ضلع شمالی پل رسماً آغاز و در صورتی که مشکلی پیش نیاید، این ضلع پل تا پایان شهریور به اتمام میرسد.

شهردار اهواز گفت: پروژه تعریض پل سوم طبق برنامه تدوین شده و به سرعت در حال انجام است.

سید خلف موسوی اظهار داشت: از ساعت ۱۲ شب گذشته عملیات تیرگذاری عرشه شمالی پل رسما شروع شد و ظرف ۱۰ روز آینده تیرگذاری آن پایان می یابد و همچنین ظرف یک ماه به طور کامل تیرگذاری عرشه پل تمام می شود و پس از آن سایر عملیات از قبیل بتن ریزی و آسفالت به سرعت انجام می شود.

وی در این باره اظهار داشت: این پل تنها پلی است در اهواز که از ۴ طرف راست گرد دارد و از هر چهار طرف به ساحل دسترسی دارد . تعریض این پل علاوه براینکه عبور و مرور را تسهیل می کند نما و معماری بسیار زیبایی را نیز برای پل بوجود می آورد و آن را تبدیل به یکی از پل های زیبای اهواز خواهد کرد.

موسوی در مورد مشکلات ایجاد شده برای عبور و مرور در زمان احداث پل، اظهار داشت: سعی ما بر این است که مشکلی در این زمینه نباشد و اگر ناگزیر توقف و محدودیتی بوده در ساعت کم تردد و برای جلوگیری از خطرات احتمالی برای شهروندان است.

شهردار اهواز در پاسخ به این سوال که برخی انتقاداتی در مورد اعتبار این پروژه نموده اند، گفت: قرارداد اجرای این پروژه کاملا شفاف است و کلیه مراحل قانونی مناقصه انجام شده است، اما سوء تفاهمی که برای بعضی دوستان پیش آمده به این دلیل است که بعد از مناقصه اولیه با مشورت و نظر مشاور طرح، راستگرد ها به پروژه اضافه شد که به همین دلیل متممی به قرارداد افزوده و مبلغ افزایش پیدا کرد.

وی در ادامه بیان داشت: هزینه اجرای عرشه اصلی یکصد و پنج میلیارد ریال و هزینه اجرای راستگرد ها ۴۵ میلیارد ریال است، همچنین ۲۰ میلیارد ریال هم جهت احداث و بهسازی جاده های دسترسی به پل برآورد شده است که واقعا این کمترین هزینه ای بود که می توان با آن چنین پروژه بزرگی را اجرا کرد.

سیدخلف موسوی وعده اتمام تعریض پل را تا دهه فجر سال جاری داد و گفت: شهرداری اهواز هم اکنون به طور همزمان چندین پروژه بزرگ را علاوه بر وظایف همیشگی خود در دستور کار دارد که به سرعت در حال اجرا هستند. اجرای زیر گذر شریعتی، روگذر جواد الائمه، ادامه زیرگذر خلیج فارس و … در دست اجرا هستند. همچنین اجرای پروژه احداث زیرگذر و روگذر میدان شهید بندر(۴ شیر) بزودی آغاز خواهد شد و باید به مردم بگویم با لطف خدا و حمایت های شورای شهر، اهواز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است و انشاء الله مردم به زودی از ثمرات آن بهره مند خواهند شد.

موسوی در پایان از شکیبایی و حوصله شهروندان درهنگام تردد از پل شهید دقایقی تشکر کرد و گفت: امیدوارم شهروندان عزیز اهوازی با حوصله و صبر خود ما را در پیشرفت و سرعت بخشیدن در این پروژه یاری نمایند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.