فرماندار شمیرانات: تعامل مطلوب روابط عمومی با رسانه ها،  حاشیه ها را کم می کند
تاریخ انتشار: ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - اخبار, اخبار شهرداری ها

فرماندار شمیرانات: تعامل مطلوب روابط عمومی با رسانه ها، حاشیه ها را کم می کند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

خبرنگاران مشاورین امین مدیریت شهری هستند و با تعامل مطلوب روابط عمومی با رسانه ها مشکلات حاشیه ای کمتری خواهیم داشت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان که با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و… برگزار شد با بیان مطلب فوق بیان داشت: روابط عمومی مغز متفکر، گوش شنوا، چشم بینا، زبان گویا، دست اجرا، قلب پویا و موتور حرکت و شخصیت یک سازمان است.
وی گفت:روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات بایستی با پاسخگویی شفاف و صریح در قبال مردم که وظیفه اصلی این واحد تلقی می‌شود، منجر به افزایش اعتماد عمومی مردم به حاکمیت شوند .
فرماندار شمیرانات ضمن بیان اینکه شهرداری منطقه یک پیشانی عمران و آبادانی پایتخت است، خاطرنشان کرد: نگاه جهادی شهرداری منطقه یک در ایام کرونا می‌تواند الگوی موفقی برای کشور باشد.
ساداتی گفت: شهرداری با تلاش، تعامل و همراهی مردم و نهادها توانست کرونا را در اوج تعطیلات فروردین مدیریت کند.

*شهردار منطقه یک: ارتقاء رضایتمندی و توسعه سرمایه های اجتماعی از وظایف روابط عمومی است
شهردار منطقه یک نیز گفت: رسیدن به مدیریت مشارکتی در شهر با حضور همه ساکنین حاصل می شود و روابط عمومی یکی از ارکانی است که می تواند این حضور حداکثری را رقم بزند.
موسوی افزود: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها ارتقاء رضایتمندی و توسعه سرمایه های اجتماعی یک جامعه است چرا که بدون مشارکت مردم نمی توان به اهداف سازمان دست پیدا کرد.
وی تصریح کرد: یک روابط عمومی پویا بایداز دستاوردهای روز استفاده کند و عملکرد و توانایی سازمان را به مردم نشان دهد، از عملکرد معاونت ها آگاهی کامل داشته باشد، برندینگ شهری را سرلوحه اقدامات قرار دهد، با صداقت و راستگویی حتی نواقص را بیان و سرمایه های انسانی را حامی سازمان کند و به عنوان پل ارتباطی، درک مناسبی از ذینفعان بیرونی و درونی سازمان داشته باشد.

چاپ چاپ