اولین فاز از جلسه مناقصات منطقه سه مشهد برگزار گردید

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه سه از برگزاری مناقصه پروژه های عمران شهری و فضای سبز در سطح منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به محدودیت هایی که در منطقه سه داریم و با توجه به نیاز گسترده یکی از حاشیه ای ترین مناطق شهری به خدمت رسانی و همچنین واقع شدن در بزرگترین مبداء ورودی ریلی شرق کشور و همجواری با حرم مطهر رضوی، تسریع خدمت رسانی اهمیت دو چندانی می یابد. از این رو با عنایت به لزوم اجرای قانونمند انتخاب پیمانکاران و برون سپاری به بخش خصوصی پس از چند دوره درج آگهی در جراید کثیرالانتشار شهرداری منطقه سه مبادرت به برگزاری مناقصه در حوزه پروژه های عمران و خدمات شهری نموده است.
وی در ادامه با اشاره به موارد مناقصه در فاز اول گفت: موارد مطرح شده در فاز اول مناقصه ی این منطقه شامل اصلاح و بازسازی معابر خاکی، احداث و توسعه جوی و جدول، تعویض و مرمت جداول و کانال های فرسوده ،احداث و توسعه بولوار رسالت، اجرای سیستم آبیاری، روشنایی و مخازن پارک های اجرا شده،احداث و توسعه پارک محلی چاهش غربی و شرقی و احداث پارک خطی دروی فاز۲/۴ بوده است که طی دو روز به اتمام رسیده است.
یوسف زاده همچنین عنوان کرد: سایر موارد مناقصه ای نیز در دستورکار آتی شهرداری منطقه سه قرار دارد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه واگذاری این موضوعات علاقه مندان می توانند به سایت منطقه سه به آدرس zone3.mashhad.ir مراجعه نمایید.
وی خاطرنشان کرد: این مناقصه از ۱۲ مرداد آغاز شده است و تا پایان مهلت قانونی تحویل به پیشنهادات ادامه خواهد داشت.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.