- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

رزمایش همدلی در منطقه ۷ همزمان با دهه کرامت

شهردار منطقه ۷ از اجرای اقدامات متنوع در این منطقه به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: به منظور کاهش اثرات مخرب شیوع ویروس کرونا و همچنین ارتقاء تاب آوری جامعه، رزمایش همدلی و کمک مومنانه از سوی شهرداری این منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه تاکید کرد: با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه شهروندان و دستگاه های اجرایی در مقابله با بیماری کرونا، تلاش کردیم با همکاری و مشارکت گروه جهادی خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه نسبت به راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این گروه جهادی و شهرداری منطقه ۷ با تولید بیش از ۵ هزار ماسک دو لایه به صورت روزانه از اواخر اسفندماه آغاز و تاکنون با اجرا و پیگیری دو رزمایش ادامه پیدا کرده است، تاکید کرد: همه اقدامات این قرارگاه در مراحل مختلف کاری خود اعم از تشکیل تیم کاری و تقسیم وظایف، شناسایی مخاطبان نیازمند اعم از محرومان و اقشار آسیب پذیر، تجهیز سخت افزاری کارگاه ها، پشتیبانی کارگاه ها و سایر اقدامات دیگر با همت نیروهای داوطلب و جهادی منطقه صورت پذیرفته است.

به گفته حاجوی تهیه و توزیع سبد ارزاق ویژه نیازمندان در دهه کرامت با همکاری کارگروه فرهنگی و اجتماعی و خادمیاران آستان قدس رضوی منطقه از دیگر اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: به علت کاهش بانک خون کشور در اثر ویروس کرونا با مشارکت بسیج شهرداری این منطقه شرایط حضور سازمان انتقال خون مهیا شد و پرسنل این منطقه با استقبال پرشور در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

شهردار منطقه ۷ در پایان یادآور شد: حضور مدیران این منطقه در معابر پرتردد به منظور اهدای گل به بانوان همزمان با روز دختر از دیگر فعالیت های اجرا شده در این منطقه در دهه کرامت بوده است.