- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

سیاست ها و فعالیت شهرداری سمنان الگویی مناسب جهت ارتقاء قابلیت زندگی شهری است

مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور ورئیس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در بازدید از پروژه های شهری شهرداری سمنان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شهر سمنان با توجه به نزدیکی به پایتخت کشور و قرار گرفتن در مسیر زائران رضوی می تواند ظرفیت های نهفته خود را به خوبی عملیاتی کند.
جمالی نژاد خاطرنشان ساخت:از ویژگی های طرح های شهرداری سمنان تنوع آن برای تمامی اقشار جامعه و ذائقه های مختلف است و به ایجاد زیرساخت ها برای تمام شهروندان از کودک تا سالمند توجه شده است.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به بازدیدهای خود از طرح های مختلف شهرداری سمنان، توضیح داد: بسیاری از شهرها در طرح های خود به صورت تک‌بعدی عمل می کنند و به عنوان مثال تنها بحث فرهنگی را مد نظر قرار می‌دهند و بر آن تاکید دارند اما سمنان در حال حاضر نسبت به طرح ریزی برای مشاغل و ساماندهی عمرانی آنها، و همچنین توجه به قشرهای کودکان ، بانوان،زائران،اماکن تفریحی و گردشگری و برنامه های فرهنگی رویکرد همه‌جانبه داشته و قشرهای مختلف جامعه را در سبد های متنوع مدنظرقرارداده است.
وی تاکید نمود :از نقاط قوت شهر سمنان همراهی مسوولان استان و استانداری است که با همراهی خود باعث سرعت اجرایی بیشتر طرح ها شدند که بسیار ارزشمند است و امیدواریم این زحمات به زودی به بهره برداری برسد .