تاریخ انتشار: 06 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

المپیاد ورزشی محلات منطقه سه ادامه دارد؛ برگزاری مسابقات والیبال محلات منطقه سه...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مسابقات والیبال منطقه سه از سری رقابت های پنجمین المپیاد ورزشی محلات با عنوان جام فدک در سالن رسالت با حضور ۱۰ تیم برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، این مسابقات که با تلاش معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه برگزار شد توسعه ورزش همگانی، ترویج فرهنگ ورزش و تفریحات سالم و ایجاد شور و نشاط بین شهروندان در سطح محلات را هدف قرار داده است تا از این دریچه سلامت اجتماعی شهر را افزایش دهد.
با توجه به این واقعیت که محلات کانون تحولات شهری و فضای آن بهترین مکان برای نهادینه کردن مفهوم شهروندی است.جامعه شناسان معتقدند مشارکت شهروندان باید ازسطحی ترین موارد تا طرحهای بزرگ شهری دیده شود.درصورتی که این امرصورت گیرد مردم برای سرمایه گذاری در حوزه شهری تشویق شده وسرمایه های بخش خصوصی به این سمت سرازیرمی شود ومشکلات کمبود منابع مالی نیز برای اجرای پروژه های شهری تا حدودی مرتفع خواهد شد، بایستی با ایجاد بستر مناسب برای مردم در همه ابـعاد به صـورت عادلانه و یکـنواخت، کاراداره شهر را به آنـان سپرد.
با عنایت به رویکردهای فوق است که مسابقات والیبال منطقه سه از سری رقابت های پنجمین المپیاد ورزشی محلات با عنوان جام فدک در سالن رسالت برگزار گردید.
در این دوره از مسابقات تیم های حاضر در این رقابت ها در مجموع با انجام ۲۰ بازی به صورت دو حذفی به رقابت پرداختند که در پایان تیم های هیئت انصار المهدی از محله بلال، مدافعان حرم از محله بلال و نماز اول وقت از محله طبرسی شمالی به ترتیب اول تا سوم شدند.
گفتنی است در پایان تیم های قهرمان به مرحله شهری راه پیدا کردند و از تیم های برتر با اهدای جوایزی نفیس تقدیر به عمل آمد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.