تاریخ انتشار: 26 جولای 2020 - خواندني هاي برگزيده‌

برگزاری برنامه های ” هر یکشنبه، یک افتتاح ” مطابق با جدیدترین تصمیم گیری ستاد استانی مدی...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شرایط جدید متأثر از بیماری کرونا، برنامه های ” هر یکشنبه، یک افتتاح” از این هفته به صورت متفاوت و آنلاین و یا از طریق برنامه های تصویری و ویدئویی در قالب برنامه های تلویزیونی، شبکه های اجتماعی و با پوشش تبلیغاتی جامع برای اطلاع رسانی به شهروندان، برگزار می شود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایمان حجتی با اشاره به اینکه در برنامه های هفته های گذشته نیز تمامی جوانب و پروتکل های بهداشتی رعایت و پخش آنلاین برنامه نیز انجام گرفت، افزود: با این وجود در شرایط جدید و بر اساس ابلاغیه ها، برنامه های افتتاحیه مناطق و یا پروژه ها و خدمات جدید شهری در قالب های رسانه ای به صورت آنلاین و یا در قالب برنامه های تلویزیونی، ویدئوکنفرانسی و دیگر قالب های متناسب با شرایط و فضا، برگزار شده و به مردم اطلاع رسانی می شود.
وی با بیان اینکه در این شرایط، باید خدمات رسانی به مردم را اطلاع رسانی و امیدآفرینی کرد، اظهار داشت: برای تضمین سلامتی مخاطبان و همچنین بر اساس جدیدترین تصمیم گیری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، لازم است با استفاده از ابزارهای رسانه ای مختلف و به صورت ویدئو کنفرانسی و …در خصوص برنامه ها و پروژه های جدید اقدام شود.
وی تأکید کرد: آگاهی از اقدامات و خدمات جدید، حق مردم است. از سوی دیگر شهرداری اصفهان به عنوان یک نهاد عمومی خدمت رسان اکنون در نقطه ای قرار دارد که بسیاری از پروژه ها و یا خدمات جدید قابل ارایه به شهروندان، در آستانه افتتاح و یا بهره برداری است که تلاش داریم علاوه بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و جوانب ابلاغ شده، اطلاع رسانی خدمات و طرح های جدید را نیز به گوش شهروندان رسانده و آنان را از امکانات و خدمات جدیدی که برای بهبود سطح کیفی زندگی شهروندان، آماده شده است، مطلع سازیم.
وی ادامه داد: در برنامه این هفته ” هر یکشنبه، یک افتتاح ” که هشتمین برنامه از این سلسله برنامه ها است، خدمات جدید سازمان تاکسیرانی در بخش کیف پول الکترونیک شهروندی و پرداخت هوشمند کرایه تاکسی (QR) با پوشش یک هزار دستگاه تاکسی آغاز می شود و در اختیار شهروندان قرار می گیرد. از آنجا که این خدمات، نیاز به رد و بدل کردن پول بین مسافر و راننده تاکسی را حذف می کند، این اقدام و این اتفاق در کاهش انتقال بیماری کرونا نقشی اساسی دارد و یکی از پروژه هایی است که به صورت مستقیم با نیاز روز بخش مهمی از شهروندان در ارتباط خواهد بود.

چاپ چاپ