تاریخ انتشار: 02 آگوست 2020 - اخبار

۲۲ قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان در قم منعقدشده است...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مسئول امور سرمایه‌گذاری در شهرداری قم گفت: در ۵ سال گذشته ۲۲ قرارداد سرمایه‌ای بزرگ به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان در شهرداری قم بسته‌شده که البته ارزش ریالی آن امروز بیش از این رقم است.
به گزارش شهرنیوز، محمدرضا معرفت با اشاره به اینکه شهر قم، شهری زائرپذیر بوده و باید به زیرساخت‌های ماندگاری زائر در آن توجه ویژه‌ای شود، اظهار داشت: اقامت زائران در قم در چند سال قبل در حدود نیم تا یک ساعت بوده که در ارزیابی‌های سال گذشته به نصف روز رسیده است.
مسئول امور سرمایه‌گذاری در شهرداری قم با بیان اینکه باید بتوانیم زمان حضور زائران در شهر قم را افزایش دهیم چراکه توسعه خدمات گردشگری و زائرپذیری تأثیر خوبی در اقتصاد و توسعه شهر دارد، افزود: شهرداری در جذب سرمایه‌گذاران، بخشی از وظایف را بر عهده دارد، به‌ویژه در ایجاد مراکز تفریحی و خدماتی ویژه زائران این امر تحقق می‌یابد.
معرفت تصریح کرد: در گذشته مراکز تفریحی چون پارک آبی راه‌اندازی شد و در حال حاضر نیز پروژه‌های تفریحی همچون باغ پرندگان با یک سرمایه‌گذاری سنگین در حال عملیاتی شدن است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری قم درصدد است باغ پرندگان تا پایان تابستان بهره‌برداری برسد؛ ساختمان پروژه و فضای سبز رو به اتمام است و بهره‌بردار آخرین مراحل را پیگیری می‌کند و تا چند ماه آینده انتقال پرندگان به این مجموعه بزرگ انجام می‌شود.
مسئول امور سرمایه‌گذاری در شهرداری قم با تأکید بر اینکه یکی دیگر از فعالیت‌های شهرداری در ارائه خدمت به زائران، احداث هتل با کیفیت بسیار بالاست، ابراز کرد: در جهت خدمت به برخی از زائرین داخلی و خارجی هنوز امکانات مناسبی در قم وجود ندارد، درحالی‌که تسهیلات ویژه‌ای برای هتل‌های چند ستاره داریم.
معرفت عنوان کرد: در ۵ سال گذشته با آمدن دکتر سقائیان‌نژاد تاکنون، ۲۲ قرارداد سرمایه‌ای بزرگ به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان در شهرداری قم بسته‌شده که البته ارزش ریالی آن امروز بیش از این رقم است.

چاپ چاپ