رونق تورهای مجازی گردشگری در منطقه۱۵
تاریخ انتشار: 03 آگوست 2020 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌

رونق تورهای مجازی گردشگری در منطقه۱۵

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان انجام می شود؛

جاذبه های گردشگری منطقه در قالب کلیپ و اینفوگرافی به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در بحران کرونا به همت اداره گردشگری منطقه۱۵ در فضای مجازی معرفی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این طرح گردشگری مجازی با هدف آشنایی شهروندان با جاذبه و ظرفیت های گردشگری منطقه در اینستاگرام معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه به آدرس Instagram.com/moavenat.ejtemaee15 و کانال این معاونت به آدرسhttp://t.me/Ejf15 برگزار می شود.

او در ادامه به برگزای مسابقه عکاسی تحت عنوان «جاذبه گردشگری محله من» اشاره کرد و گفت: این مسابقه برای عموم شهروندان آزاد است و علاقه مندان می توانند تصاویر خود را از دو طریق ذکر شده ارسال و در پایان از برگزیده این رویداد گردشگری با اهدای جوایز نفیس تقدیر می شود.

مختاری ادامه داد: واحد گردشگری منطقه تمام تلاش خود را بکار بسته تا با اجرای برنامه های جذاب و خوشایند در فضای مجازی روحیه و اوقات فراغت شهروندان را در این روزهای سخت ارتقا دهد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان به اجرای برنامه قرآنی ۱۴۵۴ با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما در کوشک امیرسلیمانی اشاره کرد و گفت: این برنامه به مناسبت هزار و چهارصد و پنجاه و چهارمین سال نزول قرآن به منظور معرفی هرجه بیشتر این عمارت تاریخی به شهروندان ضبط می شود و از تمامی شبکه سیما پخش می شود.

چاپ چاپ