روابط عمومی شهرداری رامسر:

همزمان با نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو ،هفته فرهنگی در شهرستان رامسر برگز...

تاریخ انتشار: 09 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

/
این رخداد بسیار مهم و پر اهمیت همزمان با نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو می تواند ظرفیت مناسبی برای معرفی هرچه بهتر رامسر و استفاده از آن در جهت تامین منافع شهرستان را فراهم آورد. در این راستا کمیته های پشتیبانی ،فرهنگی و تبلیغات، بهداشت و سلامت و امنیتی به ریاست فرماندار شهرستان رامسر تشکیل گردید.
برابر دعوتنامه شماره ۴۷۴۸ مورخ ۶/۵/۹۳ اولین جلسه ستاد کمیته پشتیبانی شهرستان رامسر با حضور اعضای کمیته رأس ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۲/۵/۹۳ در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر تشکیل گردید. جلسه با ذکر صلوات آغاز و جناب آقای سروری فرماندار محترم شهرستان رامسر طی سخنانی به تبیین اهداف برگزاری این هفته پرداخت و بیان داشتند این رخداد بسیار مهم و پر اهمیت همزمان با نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو می تواند ظرفیت مناسبی را برای معرفی هرچه بهتر رامسر و استفاده از آن در جهت تامین منافع فراهم آورد. از آنجائیکه بسیاری از استانهای گردشگری رقیب جدی شهرستان برای میزبانی این کنفرانس بودند که با کمک و پیگیری های مسئولین، توانستیم میزبانی را به نام رامسر ثبت کنیم و برای رسیدن به این اهداف نیازمند یک عزم همگانی می باشد.
همزمان با کنفرانس گردشگری سلامت، یک هفته فرهنگی در رامسر نیز نامگذاری شده است و تصمیم بر آن است که به نوعی از ظرفیت های شهرستان ، نمایشی از فرهنگ ، تاریخ و آئین های بومی رامسر گذاشته شود. در همین راستا با توجه به زمینه و موقعیت های خوب شهرستان کارگروه های فعالی تشکیل گردد و برای اولین بار در سطح شهرستان این برنامه اجرا می گردد ،برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم و جذب درآمدهای اقتصادی، همدلی همکاران در بخش خصوصی را می طلبد.
سپس نصرت اله کوزه گر شهردار رامسر و مسئول کمیته پشتیبانی بیان داشتند که میزبانی کنفرانس گردشگری سلامت در رامسر بستر مناسبی را برای شناسایی نقاط ضعف و قوت شهرستان و جذب گردشگر و کسب درآمد اقتصادی به دنبال خواهد داشت و از مدیران مجموعه های رفاهی خواستند که جهت اسکان مسافرین و جذب گردشگر سرمایه گذاری و مشارکت لازم را بعمل آوردند و در ادامه اعلام داشتند: یکی از برنامه های جذاب و اصیل در هفته فرهنگی که علاقمندان خاص خود را دارد مراسم «گل کاری» می باشد و اجرای این مراسم تاثیر در هفته فرهنگی فضای فرهنگی و سنتی را چندین برابر می نماید.
آقای سروری فرماندار محترم شهرستان رامسر در خاتمه بیان داشتند با همفکری و همسو نمودن برنامه ها به سمت گردشگری در آینده قطعاً به اهداف مهم اقتصادی خواهیم رسید و در خصوص هزینه های همایش اعلام داشتند که همه ارگانها و بخش های خصوصی باید همکاری لازم را انجام دهند زیرا که بزرگترین منفعت این همایش عاید بخش خصوصی خواهد شد و در این راستا حساب مشترکی افتتاح و طی نامه ای شماره حساب به اعضای کمیته اعلام خواهد شد.
در نهایت با تاکید بر اهم مصوبات موارد شرح ذیل مطرح و مورد تصویب قرار گرفت و جلسه با ذکر صلوات در ساعت ۱۳ خاتمه پذیرفت.
اهم مصوبات کمیته پشتیبانی ستاد فرهنگی شهرستان رامسر:
شماره مصوبه مصوبات مسئول اقدام
۱ افتتاح دبیرخانه ستاد هفته فرهنگی در محل فرمانداری رامسر کمیته فرهنگی
۲ افتتاح شماره حساب فرهنگی مشترک جهت جذب اعتبار و هزینه در بخش فرهنگی کمیته پشتیبانی
۳ ابلاغ شماره حساب به بخش های خصوصی کمیته پشتیبانی
۴ برپایی مراسمات فرهنگی با آئین ها، سنت های بومی منطقه در هفته فرهنگی کمیته فرهنگی
۵ اجرای جشنواره شبهای رامسر به مدت ۳ شب در سطح ملی و به مدت ۵ شب در سطح شهرستانی و معرفی ظرفیتها و پتانسل های شهرستان کمیته فرهنگی
۶ جذب درآمد از برپایی نمایشگاه کمیته پشتیبانی

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.