تاریخ انتشار: 10 آگوست 2014 - اخبار, از سراسر ايران

گزارش نماینده جوان منطقه سه به شهردار مشهد؛ برچیده شدن میدان بار نوغان ضروری است...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نهادهای استانی باید به شهرداری در جمع آوری میدان بار نوغان و ایجاد راستگرد در جهت کاستن بار ترافیکی سنگین حدفاصل میدان فجر تا میدان امام حسین(ع) یاری رسانند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه مشهد، نماینده جوانان محله دروی که در حضور شهردار مشهد سخن می گفت با اشاره به موضوع فوق افزود : یکی از معضلات مهم منطقه سه در حال حاضر وجود میدان بارنوغان که به رغم تلاش های صورت گرفته اما تاکنون شهرداری موفق به ایجاد راستگرد در این محدوده نشده است.
رضا عشقی که به نمایندگی از جوانان منطقه سه در این نشست که عصر سه شنبه در مسجد پارک کوهسنگی مشهد برگزار شد و تا پاسی از شب ادامه داشت حضور یافته بود، در خصوص راستگردهای تقاطع غیر همسطح میدان بارنوغان گفت: وجود این میدان بار، ترافیک سنگین حد فاصل میدان فجر تا میدان امام حسین(ع) را سبب شده است که لزوم ایجاد راستگرد با برچیده شدن میدان بارنوغان یکی از ضرورت های مهم شهری است.
وی هچنین ادامه داد: با اجرای راستگرد های میدان بار نوغان از مشکلات ترافیکی در این نقطه کاسته خواهد شد و مسئولین استانی بایستی نسبت به پرچیده شدن میدان بار نوغان همکاری ویژه ای با شهرداری انجام دهند.
عشقی وجود بازار خرید و فروش دام زنده و کارگاههای تفکیک زباله از مبدا در این منطقه را یکی دیگراز مشکلات این محله ذکر کرد و در پایان با تمجید از تلاش های صورت گرفته در شهرداری منطقه سه آخرین دقایق سخنان خود را به موضوع بازارهای غیرمجاز اختصاص داد و گفت: یکی دیگر از مشکلات محدوده منطقه سه وجود بازار فروش اجناس سرقتی در میدان رسالت می باشدکه در این خصوص نیز بایستی تدابیر ویژه ای از سوی نیروی انتظامی و شهرداری اندیشیده شود.
در این دیدار شهردار مشهد نیز گفت:خدا را شکر که در نظامی زندگی می کنیم که فرهنگ شنیدن را در ما نهادینه کرد و این نعمت را کسانی قدر می دانند که در دوران طاغوت زندگی کرده باشند.
به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی افزود: از تسلط جوانان ساکن مناطق کمتر برخوردار شهر بر مسائل و مشکلات مناطقی که در آن زندگی می کنند خوشحالم و آن را نشان تعهد و مسوولیت این جوانان می دانم.
وی گفت:شهر مشهد حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد که ناشی از الحاق بدون کارشناسی روستاها به شهر و قبل از ایجاد زیرساخت هاست و در این میان مهاجرت اتباع خارجی نیز مزید بر علت شده است.
او افزود:این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که تمام کلانشهرهای جهان حتی مکه و جده که روی دریای ثروت خوابیده اند حاشیه دارند و برخی از شهرهای بزرگ دنیا مثل دهلی نو و اسلام آباد و کابل که اصلا متنی ندارند و به طور کلی در حاشیه هستند.
گفتنی است در این نشست علاوه بر شهردار مشهد و رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار منطقه سه نیز حضور داشت و شنونده دلواپسی های نماینده جوان منطقه سه بود.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.