تاریخ انتشار: 10 آگوست 2014 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌

شهرداری منطقه ۵ در ۳ ماه گذشته اقدام به بیش از ۳ هزار متر مربع پیاده رو سازی کرده است....

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

لکه گیری ۵ هزار متر مربع از آسفالت منطقه ۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، هدایتی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این منطقه به واسطه دارا بودن زمین های افتاده و الحاق چند روستا به آن، نیاز مبرمی به احداث تاسیسات شهری دارد و از این رو شهرداری منطقه ۵، به صورت گسترده در حال اجرای عملیات عمرانی می باشد.

هدایتی ادامه داد: در طول سه ماه گذشته نزدیک به ۳ هزار متر طول جدول گذاری در سطح منطقه انجام شده است و بیش از ۶۰۰ متر طول نیز عملیات جوی سازی انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت هدایت آب های سطحی در این منطقه عنوان داشت: این منطقه به دلیل وجود گودها، اهمیت ویژه ای برای هدایت آب های سطحی قائل است. چرا که اگر به این موضوع رسیدگی نشود مشکلات فراوانی به وجود خواهد آمد و در همین ۶۴۵ متر طول عملیات کانال سازی انجام شده است.

هدایتی با اشاره به ۲۸۷ عدد دال گذاری در سطح منطقه، عنوان داشت: عملیات پیاده رو سازی در سطح منطقه نیز در حال پیگیری است و در همین راستا در سه ماه گذشته بیش از سه هزار متر مربع عملیات پیاده روسازی انجام شده است و بیش از ۴۰۰ متر مربع موزاییک فرش معابر نیز انجام شده است.

وی با اشاره به ۳ هزار متر طول کانیو سازی گفت: جوی و جدول های تخریب شده در این منطقه نیز شناسایی و مرمت گردیدند. در سه ماه گذشته بیش از ۱۶۰ متر طول عملیات مرمت جوی و جدول انجام شده است.

هدایتی با اشاره به فصل تابستان و حضور زائران در شهر مشهد و این منطقه عنوان داشت: این منطقه به منظور استقبال از زائران اقدام به عملیات های عمرانی در سطح معابر کرده است که از جمله آن ها می توان به بیش از ۲ هزار متر مکعب خاکبرداری، آسفالت شکافی و پی کنی؛ نزدیک به ۵ هزار متر مربع زیرسازی و کنده کاری، بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع آسفالت اساسی و نزدیک به ۶ هزار متر مربع آسفالت روکش و لکه گیری اشاره کرد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.