پایگاه چند منظوره مدیریت بحران،بوستان نهج البلاغه  زمین فوتسال شهدای ایثارگر مرودشت به بهره برداری رسید
در سفر یک روزه استاندار فارس به مرودشت

پایگاه چند منظوره مدیریت بحران،بوستان نهج البلاغه زمین فوتسال شهدای ایثارگر مرودشت به بهره برداری ر...

تاریخ انتشار: 24 سپتامبر 2020 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت استاندار فارس در سفر به شهر مرودشت ضمن حضور گلزار شهدای این شهر و ادای محترم به مقام شامخ شهدا، پروژه پایگاه چند منظوره مدیریت بحران شهرداری مرودشت بهمراه بوستان نهج البلاغه و زمین چمن مصنوعی شهدای ایثارگر را افتتاح کردند .
دکتر رحیمی استاندار فارس با شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان بر روند رو به رشد پروژه ها – تکمیل پروژه های نیمه تمام – تلاش برای خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات مردم را اساسی ترین هدف دولت بر شمردند .
شهردار مرودشت در آیین افتتاح این چند پروژه بیان داشت: پایگاه چند منظوره مدیریت بحران شهرداری مرودشت با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیار ریال اعتبار تکمیل و ادارات خدمات رسان از جمعه آتش نشانی، هلال احمر، اورژانش و … در زمان بحران در این مکان مستقر خواهند شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:زمین چمن مصنوعی شهدای جهادگر شهر مرودشت که با هدف افزایش سرانه ورزشی این شهرستان ساخته شده و ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای آن هزینه شده است، که مبلغ ۱میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن از سوی سپاه ناحیه مرودشت تامین شده است .
شهردار مرودشت خاطر نشان کرد: با توجه به بیش بینی های که در نقاط مختلف شهر مرودشت صورت پذیرفته بود جهت احداث بوستان و در این منطقه این این امکانات محروم بودن این مهم در دستور مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته که بحمدالله بوستان نهج البلاغه با اعتبار ۲۱٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تقدیم به اهالی این شهرک می شود.
در ادامه استاندار فارس با اشاره به این که حضور تیم های ورزشی مرودشت در لیگ های ملی مورد حمایت استانداری خواهد بود، افزود: ساخت چندین پروژه ورزشی در این شهرستان در حال انجام است.
دکتر رحیمی به پیگیری برای متناسب سازی ورودی تخت جمشید اشاره کرد و با تاکید بر تلاش برای تکمیل بیمارستان جدید مرودشت، ادامه داد: پیگیری تاسیس دانشکده داروسازی و پیراپزشکی در حال انجام است که تحولی در آموزش عالی شهرستان خواهد بود.
رفع موانع تولید وتعیین تکلیف بیش از۲۰ طرح عمرانی واقتصادی وفرهنگی از دیگر مصوبات شورای اداری شهرستان مرودشت به ریاست استاندار فارس بود .
?????????
عضویت در شبکه‌های مجازی شهرداری مرودشت
سروش:
sapp.ir/shahrdari_marvdasht
ایتا:
eitaa.com/shahrdari_marvdasht
گپ:
gap.im/shahrdari_marvdasht
بله:
ble.im/shahrdari_marvdasht
آی گپ:
iGap.net/shahrdari_marvdasht

چاپ چاپ