شهردار کرمان بیان کرد: روند مطلوب اجرای پروژه‌های شهری
تاریخ انتشار: 29 سپتامبر 2020 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

شهردار کرمان بیان کرد: روند مطلوب اجرای پروژه‌های شهری

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار کرمان روند اجرای پروژه‌های شهری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پروژه‌های شهری براساس مصوبات شورای اسلامی شهر، طبق برنامه زمان‌بندی و در چارچوب تعیین‌شده در حال اجرا هستند.
به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، از جانمایی و نصب ۴۰ المان شهری به مناسبت سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در شهر کرمان خبر داد.
شهردار کرمان در ادامه، با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی ازجمله ساختِ تقاطع‌های غیرهم‌سطح، ساماندهی آب‌های سطحی، ساماندهی رینگ شهر و اجرای آرامستان جدید گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، اجرای آرامستان جدید شروع شده و علاوه بر انعقاد قرارداد با پیمانکار، قبور پیش‌ساخته نیز خریداری شده است.
عالم‌زاده افزود: پس از آماده‌سازی آرامستان توسط پیمانکار، نصب قبور نیز شروع می‌شود و طبق برنامه‌ریزی، تا ۲۰ روز آینده قبور آماده خواهد شد.
شهردار کرمان با اشاره به اینکه طراحی نرم‌افزاری در خصوص مشخص‌شدن وضعیت جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در برنامه کاری قرار دارد، گفت: با استفاده از این نرم‌افزار، مشخصات هر ساختمانی که عملیات ساخت‌و‌ساز آن آغاز می‌شود، در سامانه ثبت خواهد شد و به‌صورت دقیق مشخص می‌شود که نخاله‌های ساختمانی در چه نقطه‌ای تخلیه می‌شود.
عالم‌زاده به «پویش آسفالت» با اجرای یک میلیون و ۸۳۰ هزار مترمربع آسفالتِ معابر شهر کرمان اشاره و بیان کرد: خوشبختانه این پروژه با روند مطلوبی در حال اجراست.
وی افزود: در تلاش هستیم برای سرعت‌بخشیدن به این پروژه، یک تیم دیگر نیز اضافه کنیم.
شهردار کرمان در خصوص طرح ارتقای حمل‌و‌نقل عمومی نیز گفت: خریداری ۲۰ دستگاه اتوبوس از طریق تهاتر در دستور کار قرار دارد که روال قانونی آن در حال انجام است.
عالم‌زاده با اشاره به ضرورت اجرای مسیر دوچرخه‌سواری در شهر کرمان بیان کرد: مسیرهای دوچرخه را به شورای ترافیک اعلام کردیم تا اولویت‌بندی کرده و اعلام کنند.
وی در خصوص تفاهم‌نامه راه‌اندازی شهر کتاب در کرمان گفت: به زودی نمایندگانی از این مجموعه را به کرمان دعوت می‌کنیم تا در خصوص راه‌اندازی شهر کتاب به اعضای شورا توضیح دهند و سپس اعضای شورا نظر دهند که آیا از این ظرفیت در کرمان استفاده شود یا خیر.
وی با بیان اینکه مردم، صاحبان اصلی شهر هستند، گفت: در اجرای پروژه‌های شهری، باید رضایت شهروندان جلب شود و پروژه‌ها در راستای رفع نیازهای آن‌ها برنامه‌ریزی شوند.
شهردار کرمان ابراز امیدواری کرد با استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بتوانیم آرامش، آسایش و رفاه را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم و با تکمیل پروژه‌های عمرانی، شاهد توسعه پایدار شهر و زندگی بهتر شهروندان باشیم.
عالم‌زاده با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات مناسب به شهروندان گفت: با توجه به نیازهای شهروندان، لازم است تکمیل طرح‌ها و پروژهای عمرانی برای تأمین رفاه حال آن‌ها سرعت بگیرد که در این راستا از تمام توان و ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.
وی در پایان با قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان در به ثمر رسیدن پروژه‌ها، مطالبات آن‌ها را به‌حق دانست و گفت: با همت مدیران شهری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر، به درخواست‌های شهروندان جامه عمل پوشانده می‌شود.

چاپ چاپ