- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

پروژه های شهید سلیمانی و میدان شهدای هسته ای تا پایان سال بهره برداری می شود

شهردار اصفهان گفت: پروژه مجموعه پل ها و تقاطع شهید سلیمانی با پیشرفت کنونی ۷۳ درصدی و میدان شهدای هسته ای با تکمیل مراحل آزادسازی، تا پایان سال احداث شده و به بهره برداری می رسد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در نشست آنلاین بررسی روند پیشرفت طرح های عمرانی شهر اصفهان با اشاره به دلیل تاخیر در اجرای پروژه مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی اظهار کرد: این طرح اکنون با انحراف ۶٫۹ درصدی در اجرا روبرو است که از جمله دلایل آن معارضات حوضچه کارخانه و کارواش، تداخل خانه های سازمانی کارخانه قند با رمپ B و جابجایی تاسیسات بوده است.
وی ادامه داد: همچنین تداخل دیوار کارخانه قند با رمپ C از دیگر علت های تاخیر در اجرای طرح به شمار می رود.
شهردار اصفهان تصریح کرد: با وجود تاخیری که در اجرا با آن مواجه ایم طرح تاکنون ۷۳ درصد پیشرفت داشته است که در تلاشیم با همراهی کارگران و پیمانکاران در کنار تزریق مالی به پروژه، مجموعه پل ها و تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی را تا پایان امسال به بهره برداری برسانیم.
وی با بیان اینکه پل شهید سلیمانی یکی از پل های بزرگ شهر اصفهان به شمار می رود، گفت: یکی دیگر از اقدامات این پروژه طراحی المان پروژه است که به زودی طراحی و ساخته می شود.
نوروزی در خصوص طرح میدان شهدای هسته ای به عنوان یکی از پروژه های حساس و مهم شهر اصفهان که باید به عنوان یک مجموعه در نظر گرفته شود، اظهار کرد: هرچند این پروژه با دشواری هایی همراه است اما باید تا بهمن ماه سال جاری آزادسازی میدان شهدای هسته ای به پایان برسد.
وی ادامه داد: با آزادسازی مسیر پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری طرح به بهره برداری برسد.
نوروزی تصریح کرد: خیابان های روشن دشت و ارغوانیه که جزو راه های منتهی به میدان شهدای هسته ای است، در دست آزادسازی است که باید با اتمام این مرحله از کار، خیابان سازی ها سریعتر اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه تکمیل هویت میدان شهدای هسته ای در گرو ساخت طرح از میدان شهدای هسته ای تا گردنه زینل است، گفت: همچنین در مسیر کندروی خیابان مشتاق پنج مغازه بر سر راه آزادسازی باقی مانده است که باید به زودی از طریق قانونی این فرآیند تکمیل شود.
شهردار اصفهان اضافه کرد: سازمان زیباسازی نیز باید المان وسط میدان شهدای هسته ای و سردیس های چهار سمت میدان را تا یک ماه آینده تعیین تکلیف کند.