تاریخ انتشار: 18 اکتبر 2020 - اخبار

جزییات مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

جزییات مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان/ نماد جشنواره توسط قهرمان یخ‌نوردی جهان برافراشته می‌شود

آیین افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان یکشنبه ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ از شبکه امید، شبکه اصفهان و تلویزیون تعاملی تیوا به صورت زنده پخش می‌شود.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دلیل محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونایی جامعه و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، افتتاحیه این دوره از جشنواره به صورت بسیار محدود بر بام یکی از فرهنگسراهای اصفهان برگزار می‌شود و این مراسم به صورت زنده از شبکه اصفهان، شبکه امید و تلویزیون تعاملی تیوا پخش خواهد شد.
بر اساس این خبر، ارائه پیام «علیرضا تابش» دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به صورت تصویری و پیام «قدرت‌الله نوروزی» شهردار اصفهان بخش‌هایی از این مراسم مجازی را شکل خواهد داد.
اجرای برنامه افتتاحیه بر بام این فرهنگسرا، در حالی برنامه‌ریزی شده است که خانواده‌های ساکن در بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی مجاور این فرهنگسرا، از بالکن و پنجره‌های واحد خود شاهد اجرای بخش‌های متنوع، شاد و کودکانه این برنامه خواهند بود و در بخش‌هایی از این برنامه از محل خانه‌های خود وارد تعامل با عوامل برنامه خواهند شد.
همخوانی خانواده‌ها با آهنگی به پاس زحمات کادر درمان و به یاد قهرمانان سلامت و پرواز بادکنک ها بر فراز آسمان شهر از جمله بخش‌های پیش بینی شده در مراسم افتتاحیه است که در اقدامی خلاقانه به صورت تعاملی با شهروندان از محل بالکن یا پنجره واحد مسکونی آنها اتفاق خواهد افتاد.
در بخشی از این برنامه، شمارش معکوس سی و سومین دوره جشنواره به صورت نوری به نمایش درخواهد آمد. پخش کلیپ معرفی فیلم‌های جشنواره، کلیپ کودکان خارج از کشور، سخنرانی شهردار اصفهان و سخنرانی دبیر جشنواره در قالب کلیپ نیز از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.
در بخش‌هایی از این مراسم، مسعود توکلی (عمو مسعود) نیز برای لحظاتی برای کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه خواهد پرداخت. برافراشتن نماد جشنواره در ارتفاع توسط محمدرضا صفدریان، قهرمان اصفهانی رشته صخره نوردی جهان، از دیگر بخش‌های مهیج برنامه افتتاحیه است.
در بخش دیگری از این مراسم به بهانه قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمانی کشور در زمینه مبارزه با بیماری کرونا، قطعه موسیقی با صدای رضا صادقی به صورت پلی بک همخوانی خواهد شد و سپس بیانیه جشنواره قرائت می‌شود.
پخش کلیپ ویژه سی و سه پل به بهانه سی و سومین دوره جشنواره و نورافشانی ویژه و رهاسازی بادکنک توسط کودکان و نوجوانان پایان بخش این مراسم خواهد بود.
گفتنی است برنامه افتتاحیه به صورت زنده از صفحات جشنواره در فضای مجازی، تلویزیون تعاملی تیوا و همچنین از شبکه امید و شبکه اصفهان به صورت زنده پخش خواهد شد.
سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به دبیری «علیرضا تابش» برگزار خواهد شد.

چاپ چاپ