جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار منطقه ۷ از طریق سامانه ۱۸۸۸
تاریخ انتشار: 21 اکتبر 2020 - اخبار شهرداری ها

جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار منطقه ۷ از طریق سامانه ۱۸۸۸...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۷ در ارتباط مستقیم از طریق سامانه نظارت همگانی به درخواست‎های شهروندان پاسخ و رسیدگی به آن ها را در دستور کار قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، رئیس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران در ابتدای این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برپا شد،گفت: با توجه به حساسیت شهردار تهران به پیام های مردمی و نقطه نظرات آنها در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، تحولات بسیار مطلوبی در زمینه گزارش‌‎دهی و ارتقاء حساسیت مدیران در این سامانه ها ایجاد شده است.

موسوی معاف عملکرد منطقه ۷ در ۶ ماهه اول سال را مطلوب ارزیابی کرد و کسب امتیاز ۹۳% در خصوص کیفیت رسیدگی به درخواست شهروندان را نشان از خدمات رسانی مطلوب منطقه برشمرد و گفت: ارجاع تمام تماس‎های شهروندان، به روز رسانی دستورالعمل نظارت و رسیدگی در سامانه ۱۸۸۸ و ابلاغ آن به تمام مدیران ارشد شهرداری تهران بررسی شده است تا از این طریق موضوعاتی که از نظر زمانی و موضوعی و حوزه ای مورد ابهام بوده برای حوزه های اجرایی و پاسخگو تعیین تکلیف شود.

در ادامه شهردار منطقه ۷ نیز سامانه ۱۸۸۸ را از مهمترین مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری دانست و گفت: این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاهترین زمان ممکن میسر نموده و با تلاش‎های صورت گرفته و همت جمعی همکاران در این منطقه، درخواست‎های شهروندان در تمامی حوزه‎ها بررسی و به درخواست‎های آن ها رسیدگی می شود که از یک سو اصلاح فرآیندها و از سوی دیگر ارتقای سطح توقعات عمومی را نشان می دهد.

در پایان این ویدئوکنفرانس سمیه حاجوی به همراه مدیران ارشد این منطقه به ۲۰۸ تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ دادند و دستورات لازم برای حل مشکلات آنها را صادر کردند.

چاپ چاپ