جلسه ستاد بازآفرینی شهری مرودشت برگزار شد
تاریخ انتشار: 24 اکتبر 2020 - اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

جلسه ستاد بازآفرینی شهری مرودشت برگزار شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش روابط عمومی شهرداری مرودشت: جلسه ستاد بازآفرینی شهری با حضور معاون فرماندار، شهردار و دیگر اعضای این ستاد در فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت برگزار شد .
مهندس خداپرست معاون فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت در این جلسه با تأکید بر لزوم توجه ویژه به احیای بافت فرسوده اظهار داشت: در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، علاوه بر توسعه و ارتقای زیرساخت‌های بافت فرسوده، ارتقای کیفیت و وضعیت شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی باید مدنظر قرار گیرد.
مهندس‌مکی شهردار مرودشت در ادامه افزود: شهر مرودشت به‌عنوان دومین شهر بزرگ استان،‌ در راستای احیای محلات هدف بازآفرینی و با همکاری اداره راه و شهرسازی استان در راستای عمران و آبادانی شهر اعتبارات خوبی را جذب نمود و خدمات قابل توجهی به محلات هدف بازآفرینی ارائه نموده است.
وی در ادامه افزود:بافت فرسوده مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زیادی دارد و به همین دلیل برای بازآفرینی این بخش از بافت شهری باید از همه توان‌بخش دولتی و مشارکت شهروندان استفاده شود.
در ادامه مهندس برفی دخت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مرودشت با ارائه گزارشی به صورت پاورپوینت از اقدامات صورت گرفته در این حوزه ارائه داد و به بیان انتظاراتی که شهرداری از دیگر ادارات در خصوص پروژه‌های بازآفرینی دارد پرداخت.
وی افتتاح ۱۰میلیارد تومان پروژه ویژه محلات هدف باز آفرینی مرودشت در دهه فجر امسال را نتیجه تلاش بی وقفه وسربلندی شهرداری مرودشت در زمینه باز آفرینی شهری خواند.

چاپ چاپ