مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری زاهدان دانشجو می پذیرد
تاریخ انتشار: 13 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری زاهدان دانشجو می پذیرد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری زاهدان در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشجو می پذیرد

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری زاهدان گفت : موضوع ارتقای سطح آموزش این مرکز همواره مورد توجه ما قرار داشته لذا با پیگیری های صورت گرفته و همکاری خوب مسئولین ذیربط موفق شدیم جهت ارتقای سطح علمی این مرکز از سطح کاردانی به کارشناسی اقدام کنیم .

محمود مخلصی در این باره افزود : مرکز آموز علمی کاربردی شهرداری زاهدان از زمان شروع به کار تا کنون در مقطع کاردانی و در رشته های مختلفی از جمله عمران ، فناوری اطلاعات ، شهرسازی ، معماری ، امداد و نجات شهری ، امور اداری ، حسابداری و چند رشته دیگر نسبت به پذیرش دانشجو اقدام نموده و با توجه به مجوزهای اخذ شده ان شاءا… در این مرکز برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزشی مهارتی به صورت ترمی ، بدون آزمون از مقطع کاردانی به کارشناسی دانشجو پذیرفته می شود .

وی گفت : ثبت نام بدون آزمون در رشته ی مهندسی فناوری محیط زیست – بازیافت پسماند با کد ۲۰۸۸ (زن و مرد) از روز شنبه ۱۹ مرداد آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۶ مرداد ماه ادامه خواهد داشت . لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.