مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان:

دو ورزشگاه مجهز در اختیار ساکنان ارزنان و عمان سامانی قرار می گیرد...

تاریخ انتشار: 28 اکتبر 2020 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

دو ورزشگاه مجهز در اختیار ساکنان ارزنان و عمان سامانی قرار می گیرد/ امکان آبیاری فضای سبز منطقه ۱۴ با پساب تصفیه خانه شمال
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه احداث دو ورزشگاه رستم و سهراب در محله های ارزنان و عمان سامانی در مراحل پایانی اجرا قرار دارد، گفت: با تکمیل فرآیند تجهیز، این دو ورزشگاه به زودی در اختیار ساکنان منطقه ۱۴ قرار می گیرد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی شمسی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی متعدد در منطقه ۱۴ شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از نیازهای مهم در این منطقه احداث ورزشگاه بود که در همین راستا ورزشگاه رستم در محله ارزنان در حال ساخت است.
وی افزود: این ورزشگاه در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۵۰ مترمربع در حال ساخت است که یک هزار و ۴۰۰ مترمربع از آن برای احداث سالن توپی سرپوشیده و ایروبیک و مابقی برای فضای اداری و آموزشی اختصاص یافته است.
مدیر منطقه ۱۴ شهر اصفهان ادامه داد: این طرح هم اکنون دارای بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی است که بخش هایی از اقدامات برای تجهیز ورزشگاه باقی مانده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح در ۲۲ بهمن سال ۹۷ کلنگ زنی شد، گفت: برای آزادسازی، احداث و تجهیز ورزشگاه رستم حدود ۱۴ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که به زودی بهره برداری می شود.
شمسی با اشاره به اینکه ورزشگاه سهراب در محله عمان سامانی نیز یکی دیگر از طرح های ورزشی منطقه است که در زمین به متراژ یک هزار و ۳۰۰ مترمربع در حال ساخت است، گفت: این ورزشگاه دارای دو سالن ورزشی غیرتوپی و رزمی است.
وی افزود: هزینه عملیات آزادسازی، اجرا و تجهیز ورزشگاه سهراب هم ۹ و نیم میلیارد تومان است که با ۹۸ درصد پیشرفت در اجرا به زودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
مدیر منطقه ۱۴ شهر اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از طرح های مهم منطقه ۱۴ که کارکرد محیط زیستی دارد، احداث خط انتقال پساب از تصفیه خانه شمال اصفهان تا میدان شهدای ورزشگاه است، تصریح کرد: عملیات احداث این خط لوله، اوایل سال ۹۸ آغاز شد و ابتدای شهریور امسال هم به پایان رسید.
وی بیان کرد: با استفاده از پساب تصفیه خانه شمال، فضای سبز منطقه ۱۴ آبیاری می شود.
شمسی افزود: این پروژه دارای شش حوضچه است که ۹ هزار و ۲۰۰ متر هم لوله GRP برای خط انتقال مصرف شده است.
وی اظهار کرد: هزینه صرف شده برای این طرح نیز ۷۰ میلیارد ریال است.

چاپ چاپ