پروژه های نیمه تمام استان تهران تا دهه فجر به نتیجه برسد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران:

پروژه های نیمه تمام استان تهران تا دهه فجر به نتیجه برسد...

تاریخ انتشار: 08 نوامبر 2020 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

پروژه های نیمه تمام استان تهران تا دهه فجر به نتیجه برسد
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: اولویت شهرداران تکمیل پروژه‌ها نیمه‌تمام باشد به ویژه اینکه این پروژه‌ها تا دهه فجر به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی چراغعلی ظهر یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با شهرداران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد با اشاره به لزوم اتمام پروژه‌های حوزه عمرانی اظهار داشت: اولویت شهرداران تکمیل پروژه‌ها نیمه‌تمام باشد به ویژه اینکه این پروژه‌ها تا دهه فجر به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: اقدامات امیدبخش در سطح استان تهران تدوین شده تا تأثیرگذاری زیادی برای مردم شهرها و روستاهای استان داشته باشد و با توجه به حساسیت موضوع هر دو هفته یک بار این جلسات به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: بودجه نویسی در شهرداری‌ها با توجه به شرایط کشور مورد توجه قرار بگیرد و روند تحقق بودجه‌هایی که به نتیجه رسیده نیز اعلام شود.

چراغعلی سپس با اشاره به لزوم اهتمام شهرداران جهت مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز گفت: با توجه به ضرورت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهردارانی که تجربه‌های موفق در به کارگیری روش‌های نوین جهت کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز دارند، آن ارائه دهند تا الگویی برای سایر شهرداری‌ها باشد.

وی همچنین گفت: مقرر شده تا شهرداران یک پروژه در محدوده شهر که شاخص‌های مهندسی در آن اجرا شده را ارائه دهند تا ضمن تقدیر از عوامل اجرایی به عنوان الگو معرفی شود.

چاپ چاپ