- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

افتتاح ۳۰۰ پروژه شهری کاشان در قالب طرح چهلچراغ

افتتاح ۳۰۰ پروژه شهری کاشان در قالب طرح چهلچراغ
کاشان – رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: ۳۰۰ پروژه شهری کاشان در طول ۲۹ هفته و در قالب طرح چهل چراغ افتتاح شد.

علیرضا پورعسگری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های شورای اسلامی شهر کاشان که از جمله مطالبات مردمی است، رفع مشکل ترافیک است، اظهار داشت: در موضوع پروژه‌های عمرانی نیز اولویت اصلی شورای اسلامی شهر کاشان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

وی با بیان اینکه در این دوره از نظرات معتمدین محلی در تمام حوزه‌های عملکرد شهرداری در مناطق پنج گانه شهری کاشان استفاده شد، ابراز داشت: این موضوعی جدید بود که نتایج خوب و مؤثری هم داشت.

حقوق معوقه کارکنان شهرداری کاشان به حداقل رسیده است

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه در حال حاضر حقوق معوقه کارکنان شهرداری کاشان به حداقل رسیده است، ابراز داشت: برای پرداخت حقوق، اولویت با پرسنل شاغل در بخش نظافت بوده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در یک سال گذشته به دلیل پرونده‌های متعدد شهرداری در محاکم قضائی حدود ۲۰۰ روز حساب‌های ما مسدود بود، خاطرنشان کرد: البته این مشکل با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مدیران قضائی شهر کاشان مرتفع شد.

پورعسگری با اشاره به برگزاری طرح چهلچراغ بیان داشت: در قالب این طرح در طول ۲۹ هفته بیش از ۳۰۰ پروژه کوچک و بزرگ شهرداری کاشان افتتاح و برای بهره برداری شهروندان دیار مؤمنان کاشان در اختیار آنها قرار گرفت.

پروژه خیابان دو طبقه کاشان

وی با اشاره به پروژه دو طبقه کردن مسیر میدان ۱۵ خرداد کاشان تا چهارراه سلمان فارسی ادامه داد: مطالعات برای انجام این پروژه به زودی کلید می‌خورد چراکه یکی از محورهای شلوغ و پرتردد شهر کاشان است.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد از منابع شهرداری کاشان در بخش تملکات هزینه می‌شود، گفت: از شهروندان کاشانی می‌خواهیم که در آزاد سازی ها به ما کمک کنند چراکه مدیران و مسئولین شهری بدون همکاری مردم هیچ کاری را نمی‌توانند از پیش ببرند.

وی با اشاره به کاهش شدید درآمد شهرداری کاشان به دلیل شیوع ویروس کرونا افزود: به مردم قول می‌دهیم تا پایان سال پروژه‌هایی نظیر خانه فرهنگ کوی حسین پور و خانه فرهنگ فین، استخر مروارید، میدان کتاب و میدان حضرت معصومه (س)، سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای مهر و پیاده راه فیض را افتتاح کرده و به بهره برداری برسانیم.

رسیدگی به مطالبات مردمی در تمام مناطق شهر در قالب یک ساختار عدالت مند

پورعسگری خاطرنشان کرد: سیاست کاری این دوره از شورای شهر کاشان رسیدگی به مطالبات مردمی در تمام مناطق در زمینه توسعه شهری در قالب یک ساختار عدالت مند بوده است.