آزادگان سرافراز سرمایه های معنوی جامعه هستند که می توانیم فرهنگ انسان سازی ، دلاوری و استقامت را از مکتب آنها بیاموزیم
شهردار زاهدان ؛

آزادگان سرافراز سرمایه های معنوی جامعه هستند که می توانیم فرهنگ انسان سازی ، دلاوری و استقامت را از ...

تاریخ انتشار: 16 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ شهردار زاهدان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان ۸ سال دفاع مقدس به میهن اسلامی گفت : ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۹ برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران گشوده شد . در این روز به یاد ماندنی ، آزادگان غیور ، این بزرگمردان نستوه همانطوری که دلاورانه و با صلابت به جهت دفاع از ارزشهای اسلامی و حفظ آرمانهای انقلاب برای مدتی از میهن دور شده بودند و سالها در بند معاندین اسلام و زندانهای مخوف قرار داشتند ، با روحیه ای مضاعف که ناشی از ایمان به خدا ، عشق به وطن و ارادت به پیر و مراد خود حضرت امام (ره) بود به میهن بازگشتند .
دکتر سید مسلم سید الحسینی افزود : مقام و جایگاه این بزرگواران که در راستای اعتلای کلمه ی حق وسرافرازی نام جمهوری اسلامی ایران در جهان ، از جان و مال خود گذشتند و پای در عرصه ی جهاد گذاشتند بسیار فراتر از آن است که در مورد آنها بتوانیم سخنی بگوئیم و یا مطلبی را بیان کنیم .
وی گفت :آزادگان عزیز ما در سالهایی که دور از وطن و درچنگال رژیم بعثی عراق بودند توانستند با استعانت از خداوند متعال و با نیروی ایمان ، تمامی سختی ها و شکنجه ها را تحمل کنند و سرانجام با پیروزی و سرافرازی به میهن اسلامی بازگردند و هم اکنون در صحنه های مختلف به عنوان نمونه های بارزی از مقاومت و پایمردی در جامعه حضوری فعال دارند و سرمشق جوانان این مرز و بوم شده اند .
وی از آزادگان به عنوان سرمایه های معنوی یاد کرد وگفت : این عزیزان همانند گنجینه هایی ارزشمند هستند که می توانیم فرهنگ انسان سازی ، دلاوری و استقامت را از مکتب آنها بیاموزیم .
وی بیان داشت : موضوع جنگ تحمیلی و اسارت رزمندگان اسلام یکی از امتحانات بزرگ الهی بود که مردم غیور ایران اسلامی با توکل بر نیروی ایمان به خدا وبا حفظ اعتقادات خود و پیروی از ولایت فقیه توانستند با سربلندی از آن بیرون آیند و موجبات افتخار ایران اسلامی در سراسر جهان را فراهم کنند .
وی در پایان تصریح کرد : هم اکنون با توجه به دسیسه های متعدد دشمنان اسلام برما واجب است تا با تأسی از دستورات دین مبین اسلام و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با پیروی از راه شهدای والامقام و آزادگان و جانبازان گرانقدر این مرزو بوم همواره در راستای اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر تارک جهان از هیچ کوششی مضایقه نکنیم .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.