تاریخ انتشار: 16 آگوست 2014 - اخبار

دیدار شهردار منطقه ۳ مشهد با دو خانواده‌ معظم شهدا و جانباز...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

خانواده شهدا منشا پویایی جامعه هستند
شهردار منطقه سه مشهد همزمان با روز مقاومت اسلامی و با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا با دو خانواده شهید مهدی منتجبی و آزاده سرافراز مهدی علیزاده دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده در این دیدار که در آن مسئولینی از بنیاد شهید منطقه۲ نیز حضور داشتند، بازدید و دیدار با خانواده شهدا را یک تکلیف خودخواسته دانست و گفت: تقدیر چنین رقم خورده است که بسیاری از کسانی که بایستی به حق، امروز در جایگاه ما قرار داشته باشند، دل به دریای بیکران الهی سپردند و با خون خود آرامش و رفاه را به ما که امروز مسئولیتی هایی بر دوش داریم هدیه دادند و این موضوع بار مسئولیت را برای ما دو چندان می نماید.
وی ادامه داد: مقام شامخ شهدا باید همیشه مورد تکریم و پاسداشت قرار گیرد، چرا که شکل‌گیری و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک آنهاست و با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت.
یوسف زاده در این دیدار بیان داشت: اگرچه این عزیزان در بین ما نیستند اما یاد و خاطره شان همیشه جاودان خواهد ماند و همچنین گوهرهای گرانبهایی از خود به جای گذاشته اند که همانا خانوداه های صبور، مقاوم و با ایمانشان است که در برابر مشیت الهی سرتعظیم فرو آوردند، در نتیجه باید در جهت رسیدگی و توجه ویژه به این عزیزان هرچه در توان داریم بکار بریم تا شاید ذره ای هرچند ناچیزاز فداکاری ها و از خودگذشتگی های شهدا را جبران کرده باشیم.
وی در جمع خانواده شهید عنوان کرد: هیچ عملی برای انسان بالاتر از شهادت نیست، مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
وی در ادامه افزود: دیدار با خانواده شهدا، علاوه بر اثرگذاری بسیار شگرف بر روح و روان ، راه صحیح زندگی آموختن و دوری از لغزش های زندگی را به ما می آموزد.
یوسف زاده همچنین خاطرنشان کرد: ما مسئولین گاهی به دلیل روزمرگی کاری از جایگاه ویژه خانواده شهدا به عنوان کسانی که طلایه دار حرکت انقلاب اسلامی بودند غافل شدیم و در واقع دیدار با خانواده های شهدا ضمن تجدید یاد و خاطره شهدا یادآور آرامش و امنیت امروز ماست که حاصل خون شهدا است و این می تواند ما را در طی طریق آنها آگاه و هوشیار نگه دارد.
شایان ذکر است در این دیدار شهردار منطقه ۳ به بررسی مشکلات و دغدغه‌های خانواده شهدا نیز پرداخت تا در حد امکان به آنها رسیدگی شود.همچنین در پایان به رسم یادبود و قدردانی هدایایی به خانواده شهید و آزاده سرافراز اهدا گردید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.