شهردار منطقه سه مشهد گفت:

مشاور جوان باید دغدغه های شهروندان را به مدیریت شهری انتقال دهد...

تاریخ انتشار: 17 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۳ مشهد در نشست با رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد عنوان کرد:
شهردار منطقه سه مشهد گفت: مشاور جوان باید موضوعات شهری، مشکلات و معضلات منطقه را شناسایی به مدیران منتقل کند .
علی یوسف‌زاده در نشست هم‌اندیشی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد با شهردار و معاونان منطقه سه ضمن بیان مطلب فوق افزود: شهرداری می‌تواند از مشاوران جوان بیشترین بهره‌وری را در حل مسایل و مشکلات شهری و منطقه‌ای نماید .
وی تصریح کرد: مشاور جوان علاوه بر ارتباط رشته دانشگاهی خود با مدیریت شهری، در صورت سکونت در محدوده محل خدمت تسلط و آشنایی بیشتری خواهد داشت .
به گزارش گروه مشاوران جوان،یوسف‌زاده با اشاره به برگزاری جلسات نشست شهردار با شهروندان منطقه در مساجد به صورت هفته‌ای، اظهار داشت: شهرداری منطقه بر تعامل دو سویه با مردم تاکید دارد به نحوی که روسای نواحی نیز هفته‌ای دو الی سه روز در نماز ظهر و عصر مساجد ناحیه خود حضور بهم می‌رسانند.
شهردار منطقه سه مشهد اذعان داشت: یکی از خصوصیاتی که بهره‌گیری از نیروی جوان را می‌تواند موثر کند، دوری از یکنواختی است که حضور جوانان، به جلوگیری از این روند کمک می‌نماید .
یوسف‌زاده خطاب به مشاور جوان منطقه تاکید کرد: پرسنل شهرداری منطقه سه به دلیل جوانی و داشتن تحصیلات عالیه در رشته‌های مرتبط با مدیریت شهری از اطلاعات زیاد و بروزی برخوردارند که مشاوره دادن به این افراد کار را دو چندان می‌نماید .
وی در پایان بیان داشت: خوشبختانه فعالیت ما در این منطقه در حوزه شورای اجتماعی محلات بسیار عمیق بوده است به طوری که هم اکنون هشت نشست شورای اجتماعی محلات در منطقه برگزار شده است که در بین همه مناطق شهری کم نظیر است .
در ادامه این نشست هادی قاسم پور رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، نیز با اشاره به ضرورت همفکری مدیران شهری با جوانان، انتخاب مشاور جوان منطقه سه را با توجه به حساسیت های آن دشورا دانست و از رحیمی خواست تا به عنوان بازوی فکری شهرداری منطقه سه برآیند مسائل محلات کم برخوردار این مجموعه را به گونه ای هدایت و راهبری نماید تا با کمترین هزینه بیشترین کارایی را داشته باشد.
وی همچنین در پایان عنوان کرد: یکی از اهداف گروه مشاوران تربیت مدیران آینده شهر هستند تا از این دریچه نه تنها آتیه شهر تامین شود بلکه مدیرانی آگاه، دلسوز و درد آشنا تربیت شوند و این یعنی شهری مبتنی بر بهره گیری از توان و ظرفیت فکری جوانان، که امید داریم این امر در این دوره زمانی محقق شود.
گفتنی است: در این نشست حامد رحیمی به عنوان مشاور جوان منطقه سه معارفه گردید .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.