“مرد میدان” در تهران
تاریخ انتشار: 28 دسامبر 2020 - اخبار شهرداری ها, اختصاصی

“مرد میدان” در تهران

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

“مرد میدان” در تهران
شهر: فضاسازی محیطی شهر تهران به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی سازمان زیباسازی از شب گذشته آغاز شده و قرار است از همه ظرفیت‌ها و فضاهای شهری در اختیار این سازمان و مناطق استفاده شود.
برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر، از آغاز فضاسازی محیطی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی از شب گذشته-۶ دی- در شهر تهران خبر داد و افزود: طی توافقی که سازمان زیباسازی با بنیاد شهید داشت بخشی از تبلیغات محیطی دیشب با شعار «مرد میدان» که بنیاد انتخاب کرد آغاز شد و سازمان هم از همان تبعیت کرد.
به گفته او؛ طراحی‌ها کاملا با بنیاد شهید هماهنگ و سعی شده از طرح‌های آنها استفاده شود. به طور کلی تا ۱۲ و ۱۳ دی ماه فضاسازی کاملی هم در حوزه سازه های فرهنگی و هم سازه های تجاری که در سطح شهر است، انجام خواهد شد، درواقع فضاسازی محیطی شامل همه فضاهای شهر است؛ چه آنهایی که در اختیار سازمان زیباسازی است و چه آنها که در اختیار مناطق است.
ضرغامی با بیان اینکه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران هم، از امروز طرح‌های تبلیغاتی به مناسب شهادت سردار دلها و شهید ابومهدی اجرا می‌شود، توضیح داد: علاوه بر اینها، ۲ دیوارنگاری قرار است اجرا شود که کار این دیوارنگاری‌ها آغاز شده و به زودی به اتمام می رسد.
او ادامه داد: قرار است فضاسازی مناسب و دو کار ویژه در ۲ مسیر خیابان انقلاب- آزادی به دلیل اینکه مسیر تشییع پیکر ایشان بود و همینطور بزرگراه شهید سلیمانی انجام شود و اقدامات این کار، از امروز آغاز می‌شود. همچنین ویدئو مپینگ هم به مدت دو شب در ۱۲ و ۱۳ دی روی برج آزادی اجرا می شود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران، به اقدامات حمایتی سازمان متبوعش برای نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بخشی از اقدامات سازمان جنبه حمایتی از فعالیت‌های پراکنده مردمی دارد، دارد مثلا گروهی از هنرمندان در تالار وحدت قرار است اقداماتی انجام شود و گروهی دیگر دانشجویان هنر دانشگاه تهران هم برنامه‌هایی به همین مناسبت دارند و سازمان هم برای حمایت و کمک به آنها در حد توان، اعلام آمادگی کرده است.
ضرغامی همچنین از رونمایی یادمان شهید قاسم سلیمانی در دهه فجر خبر داد و افزود: حوزه فعالیت‌های شهرداری تهران حوزه گسترده‌ای است و برای برگزاری هر چه باشکوه تر سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همه معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه در حال فعالیت و برنامه‌ریزی هستند.

چاپ چاپ