پیش شرط تداوم ارائه خدمات در سطح شهر، تعامل دو جانبه شهروندان با شهرداری می باشد
مدیر منطقه یک شهرداری اراک:

پیش شرط تداوم ارائه خدمات در سطح شهر، تعامل دو جانبه شهروندان با شهرداری می باشد...

تاریخ انتشار: 17 آگوست 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

ناصر عسگری مدیر منطقه یک ضمن بازدید از پروژه های در دست اقدام در سطح منطقه اظهار داشت: ارائه خدمات متنوع و گسترده در جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان به صورت منسجم و پایدار امری ضروری است و همچنین نیاز به تعامل دو طرفه با شهروندان و شناسایی نقاط ضعف و تلاش مسایل در جهت رفع مشکلات، برای سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمات مطلوبتر امری مهم و ضروری می باشد.
وی فرهنگ شهرنشینی را یکی از مؤلفه های اصلی و مهم در خدمات رسانی بیشتر به شهروندان دانست و اظهار داشت: قرار دادن زباله و پسماند در یک ساعت مقرر از شب جزئی از فرهنگ شهرنشینی و همان تعامل دو طرفه می باشد چرا که اگر این کار در ساعت دیگری انجام شود باعث آلودگی محیط زندگی ساکنین می شود.
عسگری همچنین با اشاره به اینکه توجه خاص و ویژه به حفظ فضای سبز به عنوان یک سرمایه از دیگر مصادیق فرهنگ شهر نشینی می باشد خاطرنشان ساخت: انتقال فاضلاب خانگی در سطح معابر،کوچه ها و خیابان ها که این امر نیز باعث آلودگی محیط، شیوع انواع بیماری ها و همچنین تخریب آسفالت و جدول می شود نیز یکی دیگر از مصداق های فرهنگ شهرنشینی می باشد که عدم توجه به آن هم از لحاظ مالی و هم زیست محیطی برای شهرداری و هم شهروندان هزینه سنگینی در بر دارد.
مدیر منطقه یک شهرداری اراک در پایان سخنان خود گفت: تعامل هر چه بیشتر شهروندان با شهرداری و همچنین رعایت حقوق شهروندی از پیش شرط تداوم ارائه خدمات در سطح شهر می باشد. لذا از عموم شهروندان درخواست می شود که همانند همیشه شهرداری را در ارائه خدمات متنوع تر، مطلوبتر و سریعتر یاری فرمایند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.