پروژه‌های بزرگ شهرداری بافق در اطلس فرصت‌های سرمایه گذاری استان
تاریخ انتشار: 02 ژانویه 2021 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

پروژه‌های بزرگ شهرداری بافق در اطلس فرصت‌های سرمایه گذاری استان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علی نوروز زاده، شهردار بافق، سلامت، رفاه و آرامش مردم را از اولویت‌های شهرداری دانست و گفت: یکی از اهداف مهم این نهاد خدمت رسانی بی منت به شهروندان است که علیرغم مشکلات اقتصادی، برخی از طرح‌ها در سالجاری تکمیل شد و تعدادی هم در دست اقدام است.و همچنین مهمترین دغدغه شهرداری بافق را مسائل و مشکلات مالی عنوان کرد و افزود: شهرداری یک نهاد اجتماعی است که تلاش می‌کند تا سلامت، رفاه و امنیت را در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای شهروندان فراهم کند.

او ضمن تشریح موقعیت‌های جغرافیایی، اقتصادی و گردشگری بافق، تصریح کرد: قرار گرفتن این شهر بر سر پنج راه ریلی کشور، وجود معادن غنی به ویژه سنگ آهن، نخلستان‌های زیبا و برافراشته، اماکن تاریخی ودیدنی و مضجع شریف امام زاده عبدالله بن موسی کاظم (ع) از ظرفیت‌های بارز این شهرستان برای اشتغالزایی و توسعه گردشگری در شرایط پسا کروناست.

شهردار بافق، عبور روزانه چندین قطار از بافق به استان‌های مهم و راهبردی کشور و بلعکس را ارزنده و مفید توصیف کرد و گفت: ترانزیت و حمل و نقل کالا و مسافر از طریق راه آهن و عبور از این شهر فرصت مناسب در رونق اقتصادی و گردشگری به شمار می‌آید.

او تصریح کرد: شهرداری بافق علی رغم مشکلات اقتصادی، شرایط پایداری دارد و اهداف خود را در برنامه‌های سلامت محور از جمله فضای سبز، مدیریت پسماند، حمل و نقل و مواردی از این دست پیش برده و از بخش خصوصی هم در بحث‌های مشارکتی کمک گرفته است.

نوروززاده با بیان اینکه بافق، این شهر معدنی و صنعتی هم اکنون شرایط شغلی نسبتا خوبی ایجاد کرده است ادامه داد: این منطقه در زمینه‌های مختلف از جمله داشتن طبیعت بکر و چشم نواز، حیات وحش، گونه‌های جانوری نادر و گردشگری پتانسیل خوبی دارد ضمن اینکه این شهر تاریخی است و قدمت و پیشینه آن به قبل از اسلام باز میگردد.

او سرمایه گذرای در این شهرستان را سودآور خواند و تصریح کرد: اطلس فرصت‌های سرمایه گذاری شهرداری‌های استان تهیه شده که شهرستان بافق در این اطلس پروژه‌های خوبی در حوزه‌های مختلف گردشگری، آسفالت، تجاری، تفریحی و … دارد.

به گفته شهردار بافق یکی از پروژه‌های خوبِ در دست اقدام که به زودی افتتاح می‌شود مجموعه باغ ایرانی است که بستر حضور گردشگران را بعد از دوران کرونا در این شهرستان فراهم می‌کند.

چاپ چاپ