- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

پیام تسلیت شهردار آبادان به مناسبت درگذشت پدر شهیدان یاسینی

در پی درگذشت پدر شهید سرلشگر خلبان سید علیرضا یاسینی، شهردار آبادان با انتشار پیامی فقدان ایشان را به خانواده محترم شهیدان یاسینی تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان، در پی درگذشت مرحوم “سید عبدالمطلب یاسینی”، پدر شهیدان سرلشگر خلبان سید علیرضا یاسینی و سید رضا یاسینی و جانباز سید عباس یاسینی؛ محمودرضا شیرازی با انتشار پیامی فقدان ایشان را به خانواده محترم شهیدان یاسینی تسلیت گفت.
متن پیام شهردار آبادان به شرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
بیت معظم شهیدان یاسینی
سَلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ
خبر ارتحال ابوالشهدا مرحوم “سید عبدالمطلب یاسینی” موجب تألم و تأثر خاطر گردید. آن فقید سعید را همان بس که با توشه گران پارسایی و عشق به اهل بیت (علیهم السلام) با لبیک به ندای «إرجعی إلی ربک»، جهان سفلی را وانهاد و به دیار باقی شتافت و در جوار فرزندان شهیدش سکنی گزید.
اینجانب درگذشت مرحوم سید عبدالمطلب یاسینی را که پس از عمری تلاش و فداکاری و تحمل درد فراق فرزندان شهیدش، در جوار رحمت حق آرام گرفته است به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری و همنشینی با ارواح طیبه شهداء و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.”
سید عبدالمطلب یاسینی، پدر شهیدان سرلشگر خلبان سید علیرضا و رزمنده بسیجی سید رضا و جانباز سید عباس یاسینی صبح روز جمعه ۲۴ مرداد در سن ۸۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
مرحوم یاسینی از چندی پیش بدلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود و در بیمارستان الزهرا اصفهان درگذشت.
شهید سرلشگر خلبان سید علیرضا یاسینی متولد ۱۳۳۰ در آبادان، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده وقت نهاجا بود که همراه با شهید ستاری و شهید اردستانی در تاریخ ۱۵ دی ماه سال ۱۳۷۳ در سانحه هوایی به فیض شهادت رسیدند.
گفتنی است با همت شورای شهر و شهرداری آبادان و با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش در میدان فرودگاه تندیس به یادماندنی سرلشکر شهید خلبان یاسینی به همراه ماکت هواپیمای جنگنده اف ۴ وی بزودی نصب خواهد شد.