تاریخ انتشار: 10 می 2021 - اخبار

اجرای دومین مانور موتور سوار خوب در منطقه ۷

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ گفت: کارناوال آموزشی، ترویجی “موتورسوار خوب” با همکاری معاونت امور اجتماعی فرهنگی وپلیس راهور برای دومین بار درتاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه درمحدوده میدان سپاه اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، فائزه دولتی با بیان این مطلب افزود: این مانوردر راستای اجرای برنامه های کمپین ” موتورسوارخوب ” و به منظور آشناسازی شهروندان و موتور سواران با راه های ایمن و قانونمند، کمک به رشد کیفی فرهنگ رانندگی وترویج فرهنگ موتور سواری خوب برای راکبین موتورسوارکه با موتور کارمی کنند ، برگزار می شود .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تردد موتورسیکلت ها در تونل، خط ویژه و پیاده روها و استفاده نکردن آنها از کلاه ایمنی خطرات بسیاری برای خود و دیگران دارد، خاطرنشان کرد: منطقه ۷ با اجرای پویش موتور سوار خوب با هدف آشنایی شهروندان و موتورسواران با راه های استفاده ایمن و قانونمند از موتورسیکلت و ترویج فرهنگ موتورسواری خوب در این منطقه در تلاش است تا گامی اساسی در مسیر کاهش آسیب های شهری بردارد.

به گفته معاون شهردار منطقه ۷ در این برنامه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی به موتورسواران رعایت کننده قوانین راهنمایی ورانندگی جوایزی ازجمله بسته های ماسک وپیکسل اهدا خواهد شد .

چاپ چاپ