- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

واکسیناسیون پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنرشهر تهران، در شمیرانات انجام می شود

تزریق دوز اول واکسن کرونای پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر بالای ۷۰ سال با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه یک و مشارکت شبکه بهداشت در پایگاه بهداشت و درمان شمیرانات انجام می شود .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک گفت : واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت حوزه فرهنگ و هنر بالای ۷۰ سال با همکاری شبکه بهداشت شمیرانات منطقه یک در حال اجرا است و واکسیناسیون دیگر گروه های سنی هنرمندان، طبق اعلام زمان‌بندی گروه‌های سنی توسط وزارت بهداشت، با هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد.

سجادی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ، معاونت اجتماعی این منطقه به عنوان تسهیل گر، هماهنگی های لازم را جهت انجام واکسیناسیون خودرویی هنرمندان پیشکسوت عالی رتبه در اولویت دیگر سالمندان قرار داده است.

او گفت: هنرمندان پیشکسوت گرانقدر می توانند از طریق تعامل با معاونت اجتماعی شهرداری منطقه یک، از این مهم بهره مند شوند.

معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: هنرمندان پیشکسوت ستون‌های فرهنگ و هنر ایران هستند و قدرشناسی رسم خوشایندی است که ما با داشتن پشتوانه فرهنگی غنی در زنده نگه داشتن این رسم زیبا بیش از پیش باید تلاش نماییم تا برای آنانکه برای هدف، آرمان و توسعه جامعه خود کوشش می کنند ، پیوسته در هر اموری ارزش قاِئل باشیم.