هفته دولت، فرصتِ  تامل. رنج و تلاش مسوولان متعهد به نظام است
حمیدآزموده شهردار بهشهر :

هفته دولت، فرصتِ تامل. رنج و تلاش مسوولان متعهد به نظام است...

تاریخ انتشار: 23 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که پشتیبانى میلیونها تن از ملت را همراه دارد
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر ،حمیدآزموده شهردار بهشهر ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را فرصتِ تاملِ رنج و تلاش مسوولان متعهد به نظام دانسته است .
حمیدآزموده شهردار بهشهر با تاکید بر اینکه هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که پشتیبانى میلیونها تن از ملت را همراه دارد ادامه داده است که: هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت را باخود به همراه دارد و این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند قابل تجلیل است .
شهردار بهشهر ادامه داده است:
همراهى ملت با دولت و پشتیبانى مردم از آن عوامل ثبات و اقتدار نظام اسلامی بوده و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.
حمیدازموده با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره ) که دورى مسؤولان را از رفاه و تجملات لطف الهى بوده تاکید داشته است:
باید رنج و تلاش مسوولان متعهد کشور را ارج نهیم، خدمت هاى نادیدنى دولت مردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس گفته و به اهمیت تلاش گران و زحمت کشان نظام جمهورى اسلامى احترام بگذاریم .
در ادامه حمیدآزموده شهردار بهشهر با اعلام پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اذعان داشته است:
در این هفته فرصت را مغتم شمرده و نسبت به افتتاح پروژ هایی که در سال گذشته کلنگ آن خورده شده اقدام نماییم که هزینه مجموع این پروژ ه ها بیش از ۱۹ میلیارد ریال بوده است .
شهردار بهشهر ادامه داده است: از اهم این پروژه ها افتتاح دومین ایستگاه سوخت سی ان جی با هزینه بیش از ۵ میلیارد ریال بدون احتساب زمین ازسهم شهرداری که با مشارکت شرکت فرآورده های نفت نیز بوده دولت نیز بیش از ۱۵ میلیارد ریال بابت نصب دستگاه هزینه کرده است ضمنا افتتاح پل دولت با هزینه ۶ میلیارد ریال ، رینگ دوچرخه سواری با هزینه ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساختمان شماره ۲ شهرداری با هزینه بیش از ۵ میلیارد ریال قابل بهره برداری میباشد .
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.