سعی و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال و احقاق حقوق مظلومان و بسط و گسترش حق و عدالت؛ خدمت و تلاشی بسیار نیکو، ارزشمند و الهی است
شهردار لار در دیدار با دادستان و رییس دادگستری لارستان:

سعی و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال و احقاق حقوق مظلومان و بسط و گسترش حق و عدالت؛ خدمت و تلاشی بسیار ...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) و گرامیداشت هفته قوه قضاییه، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه خلیل نامدار رییس شورای اسلامی شهر و تنی چند از اعضای شورای فعلی و همچنین منتخبین شورای دوره ششم، با دادستان و رییس دادگستری لارستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این دیدار محمدرضا قنبرنژاد گفت: سعی و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال و احقاق حقوق مظلومان و بسط و گسترش حق و عدالت؛ خدمت و تلاشی بسیار نیکو، ارزشمند و الهی است که نشان از ذات و صفات حضرت باریتعالی دارد، چرا که ایزد منان خود بزرگترین دادگر و عدلگستر و عادل مطلق است.

شهردار لار افزود: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها ومنویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

محمد رضا قنبرنژاد شهردار لار خاطرنشان کرد: شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت شان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

شهردار لار گفت: هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.

شهردار لار در پایان سخنان خود، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره)، هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئولین قضائی، قضات، دادیاران، دادرسان، کارکنان وخدمتگزاران این قوه درشهرستان لارستان تبریک گفت و از تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری با دستگاه امنیتی و شهرداری و شورا در سطح شهرستان که موجب کاهش چشمگیر جرائم گردیده قدردانی کرد.

در ادامه خلیل نامدار رییس شورای اسلامی شهر لار هم با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و عرض تبریک به ملت غیور ایران اسلامی، مردم همیشه در صحنه لارستان و مجموعه دادگستری بمناسبت حضور پرشور و شعور مردم در صحنه انتخابات و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه و خادم الرضا به عنوان هشتمین رییس جمهور ایران، گفت: باید قدردان مجموعه قضایی باشیم که با همکاری دیگر نهادهای مرتبط، انتخابات سالمی را برگزار نمودند.

در این دیدار، مسائل و مشکلات شهرستان در زمینه های مختلف توسط تعدادی از اعضای شورای شهر بیان شد که دادستان و رییس دادگستری در خصوص رفع مشکلات با تعامل بیش از پیش بین مجموعه دادگستری، دادستانی، شهرداری و شورای اسلامی شهر، قول مساعد دادند.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

چاپ چاپ